تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 2403
فرمانده انتظامی استان قم بر لزوم همکاری هیات‌های مذهبی در برقراری نظم شهر در ایام محرم تاکید کرد.
لزوم همکاری هیات‌های مذهبی در برقراری نظم و انضباط شهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سردار محمود میرفیضی در حاشیه آیین سیاه پوشان شهر مقدس قم که به همت شهرداری قم در گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی در ایام محرم ایجاد نظم و مقررات در شهر برای تمام دسته جات و هیات‌های عزداری است که امسال هم مانند سالهای گذشته نیروی انتظامی استان قم به این وظیفه خود عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: با توجه به شرایط فعلی طرح ‌های مناسبی برای محرم امسال در حوزه انتظامی، اجتماعی و ترافیکی در دستور کار داریم.

میرفیضی گفت: مهم ترین طرح و برنامه ما در برقراری نظم در محرم امسال تعامل با هیات‌های مذهبی است که همه مداحان و وعاظ پلیس رادر کنار خودشان دیده و یک هم‌افزایی برای برگزاری مراسم با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه محرم امسال طرح همیاران محرم را اجرا خواهیم کرد، گفت: همچنین هماهنگی‌هایی با هیات‌های مذهبی داشتیم و برنامه بر این است که مدیریت مراسم به عهده مسئولین هیات‌ها خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه هیات‌ها باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند، افزود: پلیس هم به عنوان یک نهاد مردمی در کنار هیات‌ها خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.wnuk49nye5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما