تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 2396
شهروندان قمی می‌توانند از ابتدای ماه محرم درخواست خود را برای مشارکت در طرح «هر خانه یک حسینیه» در سامانه 137 شهرداری قم ثبت کنند.
ثبت درخواست طرح «هر خانه یک حسینیه» در سامانه ۱۳۷
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  محرم امسال مصادف شده با ایام شیوع ویروس کرونا و همین موضوع اهمیت تقویت روضه‌های خانگی با جمعیت پایین را نسبت به مراسم های بزرگ و پرجمعیت صد چندان کرده است.

در همین راستا طرح «هر خانه یک حسینیه» برای شهروندان قمی در نظر گرفته شده که درقالب این طرح شهروندان می‌توانند نسبت به برپایی مراسم‌های کوچک عزاداری اقدام کنند.

شهروندان قمی از ابتدای ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) می‌توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم تماس گرفته و درخواست خود را نسبت به برگزاری یک روضه کوچک خانگی ثبت کنند.

در این راستا هماهنگی‌هایی با مراکز اعزام مبلغ صورت گرفته تا مبلغان خانم و آقا برای یک سخنرانی مختصر و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) به منازل شهروندان مراجعه کنند.

شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم روز و ساعت برگزاری مراسم خود را از روز قبل اعلام می‌کنند تا هماهنگی‌های لازم برای اعزام مبلغ و اهدای پرچم عزای سالار شهیدان صورت بگیرد.

همچنین شهروندان می‌توانند از طریق سامانه قم یار که میز خدمت مجازی شهرداری قم محسوب می‌شود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.9b5urhbf0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما