تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 2386
معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهر قم به جذب سرمایه گذار در حوزه پسماند نیاز دارد و برای این موضوع به همکاری دولت نیازمندیم.
تلاش برای جذب سرمایه گذار در حوزه پسماند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید امیر سامع در توضیح وضعیت مدیریت پسماند در شهر قم با اشاره به راه اندازی خط پردازش زباله ۳۰۰ تنی در شهر قم، اظهار داشت: امسال اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه بپردازیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم به خرید تجهیزاتی برای هوادهی و تولید کمپوست در سایت البرز اشاره کرد و افزود: این خط دو نوع کود تولید میکند که جزو بهترین کودهای تولیدی کشور است.

سامع با اشاره به راه اندازی سایت تخمیر، گفت: بهسازی مسیرهای سایت البرز از دیگر اقدماتی است که در سالهای اخیر انجام شده است.

وی افزود: در گذشته در سایت البرز دفن سطحی داشتیم که الان دیگر به هیچ وجه نداریم و در حال حاضر نیمی از زباله که به کارخانه پردازش می‌رود و بقیه داخل لند فیل دفن می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه بخشی از زباله‌ها در قم باید به زباله سوز یا هاضم بروند، اظهار داشت: در این دو سه سال مناقصه گذاشتیم اما به دلیل شرایط اقتصادی استقبالی نشد که اخیرا جلساتی با معاونت فناوری ریاست جمهوری و سازمان شهرداری‌ها داشتیم و یک تفاهم‌نامه امضا کردیم.

به گفته سامع قرار است مثلثی از شهرداری قم، بخش خصوصی و م

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.anuk49nei5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما