تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 2384
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر تأثیر رسانه در ارتقاء فرهنگ شهروندی، گفت: سازمان آماده شنیدن نقدهای تخصصی در این حوزه بوده و باید هر شهروندان با نگاهی تخصصی ناظر عملکرد مدیران باشند.
رسانه فرصتی برای ارتقاء فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علی نیک با بیان ابعاد فعالیت سازمان حمل‌ونقل عمومی در شهر، اظهار داشت: یکی از سازمان‌های تأثیرگذار در ایجاد نظم شهر و هدایت ترافیک به سمت قانونمندی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای المان‌های هدایتگر را یکی از عوامل مؤثر در ایجاد نظم عمومی در حوزه حمل‌ونقل خواند و افزود: برای تشویق مردم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیازمند اطلاع‌رسانی و اجرای المان‌های هدایتگر در مسیرهای شهری هستیم.

نیک با یادآوری چالش‌های حوزه ترافیک، گفت: امروزه رعایت قوانین ترافیکی و هدایت درست ترافیک با اجرای تابلوها ترافیکی، طرح و نقش‌های کف خیابان‌ها و تابلوهای هدایت مسیر یکی از شاخص‌های میزان توسعه‌یافتگی در یک شهر است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” و بخش‌های مختلف جشنواره، بیان کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای ارتقاء فرهنگ شهروندی در حوزه حمل‌ونقل بوده و رسانه‌ها می‌توانند نقش مؤثری در این حوزه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم لازمه رسیدن به شرایط مطلوب ترافیکی را همکاری شهروندان و رعایت قوانین و مقررات دانست و تأکید کرد: برای رسیدن به این شرایط مطلوب باید به نقش رسانه فراتر اطلاع‌رسانی توجه کرده و بدانیم شکل‌گیری فرهنگ عمومی در دستان این حوزه است.

نیک با دعوت از مردم و خبرنگاران برای شرکت در جشنواره”شهر ما” خاطرنشان کرد: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم آماده شنیدن نقدهای تخصصی در این حوزه بوده و باید هر شهروندان با نگاهی تخصصی ناظر عملکرد مدیران باشند.

وی در پایان گفت: جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” فرصتی است برای برقرار ارتباط مؤثر بین متخصصان حوزه ترافیک و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تا بتوانیم شاهد پویایی بیشتری در این حوزه باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.varct1ap5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما