کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشکلات اقتصادی مانع از پیشرفت قم نمی‌شود

19 شهريور 1399 ساعت 13:30

شهردار قم با تاکید بر اینکه کار کردن در شرایط سخت اقتصادی ارزش بیشتری دارد گفت: مشکلات اقتصادی هیچ وقت نباید مانع از پیشرفت قم باشد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای معاونین و شهرداران با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت اقتصادی ارزش صد چندانی دارد، اظهار داشت: مشکلات ارزی و ریالی هیچ گاه نباید مانع از پیشرفت قم شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه در پیگیری پروژه‌های عمرانی در شهر هیچ تعارفی با مدیران و پیمانکاران نداریم افزود: پروژه ها باید طبق جدول زمان بندی خودش پیش برود.

سقائیان‌نژاد به برخی از پروژه های مهم عمرانی در شهر اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها رنگ و چهره شهر را عوض می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌ها به مردم امید میدهد و شهری که مردمش امید داشته باشند شهری زنده و پویا است.

شهردار قم از شهرداران مناطق قم خواست به صورت مستمر به وضعیت محلات و کوچه‌های منطقه خود سرکشی کرده و خدمت رسانی به مردم را با حضور میدانی تکمیل کنند.

سقائیان‌نژاد با توصیه به مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم و سرکشی مرتب از طرح‌ها، افزود: نظرسنجی از مردم و گرفتن بازخورد در جریان اجرای طرح‎ها از کسبه و اهالی محلات موضوعی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر نقش شهرداران مناطق بر پیشبرد بهتر امور، اضافه کرد: ارباب رجوع ولی نعمت ما است و این نعمت را قدر بدانیم و با رویی گشاده به استقبال مردم برویم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه مدیران باید مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و خدمات را هم به صورت چهره به چهره اطلاع رسانی کنند، ادامه داد: در شرایطی که مشکلات اقتصادی شرایط کار را سخت کرده، برنامه‌ریزی دقیق در مسیر خدمت به مردم می‌تواند به بهبود پیگیری امور کمک کند.

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 2378

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/2378/مشکلات-اقتصادی-مانع-پیشرفت-قم-نمی-شود

قم فوری
  https://www.qomefori.ir