تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 2378
شهردار قم با تاکید بر اینکه کار کردن در شرایط سخت اقتصادی ارزش بیشتری دارد گفت: مشکلات اقتصادی هیچ وقت نباید مانع از پیشرفت قم باشد.
مشکلات اقتصادی مانع از پیشرفت قم نمی‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای معاونین و شهرداران با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت اقتصادی ارزش صد چندانی دارد، اظهار داشت: مشکلات ارزی و ریالی هیچ گاه نباید مانع از پیشرفت قم شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه در پیگیری پروژه‌های عمرانی در شهر هیچ تعارفی با مدیران و پیمانکاران نداریم افزود: پروژه ها باید طبق جدول زمان بندی خودش پیش برود.

سقائیان‌نژاد به برخی از پروژه های مهم عمرانی در شهر اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها رنگ و چهره شهر را عوض می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌ها به مردم امید میدهد و شهری که مردمش امید داشته باشند شهری زنده و پویا است.

شهردار قم از شهرداران مناطق قم خواست به صورت مستمر به وضعیت محلات و کوچه‌های منطقه خود سرکشی کرده و خدمت رسانی به مردم را با حضور میدانی تکمیل کنند.

سقائیان‌نژاد با توصیه به مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم و سرکشی مرتب از طرح‌ها، افزود: نظرسنجی از مردم و گرفتن بازخورد در جریان اجرای طرح‎ها از کسبه و اهالی محلات موضوعی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر نقش شهرداران مناطق بر پیشبرد بهتر امور، اضافه کرد: ارباب رجوع ولی نعمت ما است و این نعمت را قدر بدانیم و با رویی گشاده به استقبال مردم برویم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه مدیران باید مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و خدمات را هم به صورت چهره به چهره اطلاع رسانی کنند، ادامه داد: در شرایطی که مشکلات اقتصادی شرایط کار را سخت کرده، برنامه‌ریزی دقیق در مسیر خدمت به مردم می‌تواند به بهبود پیگیری امور کمک کند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.zb5urhbfwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما