تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 2377
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در پروژه باغ پرندگان در حوزه مبلمان، آلاچیق، نورپردازی، نیمکت، تابلوهای هدایت مسیر و المان‌ها تلاش شد تعدادی طرح متناسب با فضای باغ پرندگان کار شود.
نصب المان‌های ویژه در باغ پرندگان قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به اهمیت فضاسازی و المان سازی در سطح شهر قم، اظهار داشت: تمامی کلان‌شهرها در ایام نوروز فستیوال المان برگزار و هنرمندان ایده و طرحی را اجرایی می‌کنند و در معرض دید مردم قرار می‌گیرد  که در قم نیز این فستیوال برگزار شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه در قم نیز موضوعات مختلفی ازجمله موضوع مرغ آمین که منتسب به قم بوده مطرح شد و در نهایت گنجشک‌های بهاری متولد شدند، ابراز کرد: در سال گذشته ۲۰ گنجشک در سطح معابر نصب شد و امسال به ۵۰ اثر رسیده است.

موسوی منش با اشاره به تلاش سازمان پارک ها برای تلطیف فضای بوستانها با آبنما عنوان کرد: در حال حاضر احداث تمامی آب‌نماها در سطح شهر عملیاتی است و در تمامی بوستان‌های شهری قم، تقریباً آب‌نما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مبلمان شهری زیرمجموعه زیباسازی است و هر وسیله‌ای که رابطه شهروند با شهر را تعریف می‌کند همچون پایه چراغ تا مبلمان را شامل می‌شود، تصریح کرد: دراین‌باره هرساله دفترچه مبلمان شهری را به‌روزرسانی و هرسال ۵ نمونه مبلمان شهری طراحی‌شده و به مناطق ویژه بوستان‌ها و پارک‌ها و معابر شهرها ابلاغ می‌کنیم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم عنوان کرد: در پروژه باغ پرندگان در حوزه مبلمان، آلاچیق، نورپردازی، نیمکت، تابلوهای هدایت مسیر، تابلوهای قفس و المان‌ها تلاش شد تعدادی طرح متناسب با فضای باغ پرندگان کار شود.

وی دیوارنگاره‌ها و نور پردازی‌ها را از دیگر اتفاقات رخ داده در باغ پرندگان دانست و گفت: نورپردازی ارتفاعات ورودی بوستان جلوه زیبایی به این مجموعه خواهد بخشید.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.0nuk49ne05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما