تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 2373
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: پیگیری بی وقفه مشکلات کارکنان، رویکرد اصلی متولیان منابع انسانی شهرداری است.
مشکلات کارکنان شهرداری دغدغه مسئولان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید علی بیگدلی در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از مناطق و سازمان‌های شهرداری با حضور در منطقه شش، ضمن بازدید از حوزه های مختلف ستادی و عملیاتی به صورت مستقیم با مدیران و کارکنان منطقه در خصوص مسائل مختلف حوزه منابع انسانی گفت و گو کرد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم در آغاز این بازدید طی جلسه‌ای با حضور شهردار منطقه به بررسی مسائل کلی منطقه مذکور پرداخت.

بیگدلی با بیان فلسفه بازدید‌های دوره‌ای از سطح مناطق و سازمان، گفت: شنیدن دغدغه‌های کارکنان در بخش‌های مختلف، می‌تواند جریان سیاست گذاری و تصمیم گیری مرتبط با مدیریت منابع انسانی در مسیر صحیح قرار دهد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار مهمی با تاکید و حمایت‌های مدیریت ارشد شهرداری در حوزه منابع انسانی رقم خورده است با این وجود همچنان کارکنان با مسائل و موضوعات مختلفی در حوزه‌های مختلف مواجه هستند از این رو پیگیری بی وقفه جهت رفع این مسائل در سطوح مختلف ملی و محلی ، رویکرد اصلی متولیان منابع انسانی است.

در ادامه مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم به همراه شهردار منطقه طی بازدید حضوری از حوزه های مختلف شهرداری منطقه ضمن عرض خدا قوت به همکاران، به گفت و گو با همکاران در خصوص مشکلات آنان در حوزه منابع انسانی پرداختند.

حسینی مدیر شهردار منطقه شش قم در ابتدای این جلسه ضمن برشمردن سابقه تاریخی شکل گیری منطقه، موقعیت فرهنگی و اجتماعی، میزان جمعیت و انتظارات شهروندان، وجود نیروی انسانی شایسته، را اصلی‌ترین عامل بهبود کیفیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دانست و عنوان داشت: در سال های اخیر فرآیندهای منابع انسانی در سطح شهرداری به شکلی ساختار یافته و منظم پیگیری شده است.

در این گفت و گو، موضوعاتی چون کمبود فضای فیزیکی در سطح منطقه، کمبود برخی امکانات اداری، تغییر وضعیت قرارداد استخدامی کارکنان دارای قرارداد‌های موقت، تقویت نظام جبران خدمات، ارزشیابی مشاغل و توجه بیشتر به شرایط شغلی در ساختار سازمانی، کمبود نیروی انسانی از سوی همکاران مطرح و مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم ضمن تشریح برنامه‌های شهرداری در هریک از موضوعات بر پیگیری این موضوعات به صورت نظام یافته مورد تاکید قرار داد

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.u9xrak9wwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما