تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 2369
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از احداث پارکینگ باغ پرندگان به مساحت دو هزار متر مربع خبر داد.
پارکینگ باغ پرندگان احداث شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت و گو با شهرنیوز، با اشاره به طی شدن مراحل پایانی احداث باغ پرندگان قم در نزدیکی باغ موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: برای سهولت دسترسی به این مجموعه بی نظیر تفریحی شهرداری منطقه چهار تلاش کرده تا امکانات پارک خودرو را برای شهروندان آماده کند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به احداث پارکینگی به مساحت دو هزار متر مربع رو به روی درب ورودی این مجموعه، افزود: عملیات عمرانی این پارکینگ شامل دیوار کشی، خاک برداری و زیرسازی آسفالت به پایان رسیده است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به هزینه دو میلیارد ریالی احداث این پارکینگ، ادامه داد: با توجه به استقبالی که از سوی زائرین و مردم شهر قم خواهد شد، اجرای این طرح موجب رضایتمندی در مراجعه به باغ پرندگان خواهد بود.

وی با اشاره به قرار گرفتن باغ موزه دفاع مقدس در مجاورت باغ پرندگان، گفت: این پارکینگ می‌تواند برای این باغ موزه هم مفید واقع شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم به احتمال استقبال بیشتر از مجموعه باغ پرندگان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌هایی که با معاونت حمل و نقل صورت گرفته، کندروی بلوار شهید آوینی برای مجموعه باغ پرندگان و باغ موزه دفاع مقدس مورد استفاده خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.0b5urhbf9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما