تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 2366
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: دفن اموات داخل شهر موجب چالش‌های زیست محیطی و ترافیکی برای مردم قم خواهد شد.
دفن اموات داخل شهر مشکلات زیست محیطی و ترافیکی ایجاد می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید سیف الدین موسوی نیارکی در گفت و گو با شهرنیوز، با اشاره به اینکه دفن اموات داخل شهر مشکلات متعددی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: با دیدگاه های مختلف که به این موضوع نگاه می‌کنیم، دفن اموات در بهشت معصومه(س) به نفع مردم و شهر است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به مشکلات زیست محیطی و اجتماعی دفن اموات داخل شهر، ادامه داد: مزیت‌های زیادی برای دفن اموات در بهشت معصومه(س) وجود دارد از جمله اینکه این آرامستان از شهر فاصله مناسبی دارد.

موسوی نیارکی گفت: سمت و سوی وزش باد و سطح آبهای زیرزمینی در بهشت معصومه(س) هم به گونه‌ای است که دفن اموات در آن مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی بهشت معصومه(س) با داشتن پارکینگ‌های کافی و مسیر دسترسی مناسب، کمترین مزاحمت برای ترافیک شهری را دارد درحالیکه آرامستان‌های داخل شهر ترافیک شهری را قفل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم افزود: از طرفی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در آرامستان‌های داخل شهر و در همسایگی املاک مسکونی، اثر روانی منفی بر شهروندان دارد و بر اساس تمام این ادله بهشت معصومه(س) بهترین گزینه است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qarct1apqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما