تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 2363
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه با نگاهی نقدانه و منصفانه می‌توانند، آینه تمام نمایی در برابر مسئولان قرار دهند تا آسیب‌های موجود و دغدغه‌های شهروندان را بهتر ببینند و اقدام کنند.
انعکاس ضعف و قوت های مدیریت شهری در آینه هنر و رسانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها بار آموزشی دارند، اظهار کرد: افرادی که به تولید اثر در قالب‌های مختلف اقدام می‌کنند، هنرمند هستند و شهروندان با مشاهده آثار تولید شده با زوایای مختلف مسائل و موضوعات شهری آشنا می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه جشنواره می‌تواند به یک جریان فرهنگی منظم و کارآمد تبدیل شود، افزود: تلفیق زبان هنر و رسانه، یکی از مؤثرترین زبان‌ها برای حل مسائل فنی و پیچیدگی‌های مدیریت شهری است .

میرابراهیمی تصریح کرد: اینکه با برگزاری یک جشنواره، هنرمندان به تهیه و تولید آثاری در حوزه مدیریت شهری می‌پردازند به این معنا است که این افراد برای دیدن هرچه بهتر موضوعات شهری به کمک مسئولان آمده اند و این اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‎ای شهرما و پرداختن به مسائل شهری، گفت: هنرمندان از خود مردم هستند و زمانی که موضوعات فرهنگ شهروندی از زبان خود آنها بازگو می‌شود، تاثیرگذاری و اثربخشی مطلوب‌تری خواهد داشت.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، اینکه نگاه هنرمندان و قلم اصحاب رسانه بتواند زوایای مختلف موضوعات شهری را بهتر ببیند و منصفانه به رشته تحریر درآورد، آینه تمام نمایی در برابر مسئولان قرار میدهد که آسیب‌ها و دغدغه‌های شهروندان را بهتر ببینند و اقدام کنند.

میرابراهیمی همچنین با اشاره به حمایت از هنرمندانی که نسبت به تهیه و تولید آثار در حوزه مدیریت پسماند اقدام می کنند، گفت: هنرمندانی که در زمینه اشاعه فرهنگ شهروندی با موضوع مفاهیم مدیریت پسماند فعالیت دارند می‌توانند با ارائه طرح و اثر خود حمایت‌های لازم را از سازمان در جهت اجرا دریافت نمایند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.vd0iw6dmmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما