تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 2359
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از پیش‌بینی 15 طرح ویژه نورپردازی در سطح شهر قم خبر داد.
۱۵ پروژه نورپردازی در سال ۹۹ در شهر قم اجرا می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به اهمیت اقدامات زیباسازی در ایجاد نشاط اجتماعی، اظهار داشت: در طول سه سال نورپردازی بناهای میراث فرهنگی قم اجرا شد که اجرای نورپردازی پامنار، گنبد سبز و مسجد جامع در سازمان تعریف‌شده و به کمک میراث فرهنگی آثار گران‌بهای میراث فرهنگی را نورپردازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: پروژه های نورپردازی بر اساس شاخصه ایمنی و مختصات شهری انجام می‌شود که ۷۴ پروژه در سه سال گذشته در سطح شهر عملیاتی شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه در پروژه‌های سطح شهر از سه طیف رنگی برای نورپردازی استفاده‌شده است و ورودی‌های شهر و بلوار شهید سلیمانی جزء اولویت‌های نورپردازی است، تصریح کرد: پروژه‌هایی همچون بلوار ولی‌عصر(عج) که در دست احداث بوده نیز در دستور کار قرار دارد.

موسوی منش ابراز کرد: امسال نیز ۱۵ پروژه در دستور کار داریم و به‌ویژه در مورد نورپردازی اشجار تلاش شده پراکندگی در سطح شهر مدنظر باشد.

وی یکی از اهداف مهم سازمان زیباسازی در سطح شهر را گرافیک شهری و اجرای نقش برجسته‌ها دانست و گفت: نقش برجسته‌ها در دیواره زیرگذر ازجمله طرح‌های دشوار است که در سطح کشور به‌صورت تکنیکی انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.mnuk49neo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما