تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 2326
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای طرح مدیریت سبز با همکاری سازمان مدیریت پسماند جهت کلیه منصوبات سازمان میادین خبر داد.
اجرای طرح مدیریت سبز ویژه منصوبات سازمان میادین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علیرضا مظفری با اشاره اجرای طرح مدیریت سبز با همکاری سازمان مدیریت پسماند، بیان داشت: با هدف کاهش تولید پسماند، تفکیک پسماند و مدیریت بهینه پسماند در تمامی منصوبات سازمان میادین به منظور پاکیزگی معابر عمومی و در راستای سلامت شهر؛ طرح مدیریت سبز انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تمدید مجوز فعالیت تمامی منصوبات سازمان میادین را منوط به ارائه کارت پسماند دانست و افزود: عقد قراردادهای جدید و یا تمدید قراردادهای منصوبات سازمان در گرو اخذ کارت مدیریت پسماند و سایر قوانین و مقررات مربوط به مدیریت پسماند می‌باشد.

مظفری مراکز عرضه میوه و تره بار را حلقه ارتباطی زنجیره تولید و توزیع محصولات کشاورزی توصیف و بیان داشت: باید با تدبیر، موضوعات موجود از جمله استفاده بهینه از باقی‌مانده میوه و تره بار میادین و بازارها را به عنوان پسماندی ارزشمند، مورد توجه قرار دهیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.w8wbjh8xp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما