تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 2325
مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با حضور در مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری، ضمن بازدید از روند فعالیت و نحوه عملکرد کارکنان، آخرین وضعیت این مراکز از نظر نیروی انسانی را مورد بررسی قرار داد.
بررسی وضعیت نیروی انسانی مناطق و سازمان‌های شهرداری قم در بازدیدهای ادواری مدیرکل منابع انسانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید علی بیگدلی در حاشیه بازدید از شهرداری منطقه هفت قم، هدف از انجام بازدیدهای ادواری از مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم را کسب اطلاع دقیق از وضعیت عملکردی مراکز از نظر نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: با توجه به گستره‌ی فعالیت‌های شهرداری قم به ویژه در مناطق و سازمان‌ها،  نقش نیروی انسانی در افزایش رضایت شهروندان بسیار با اهمیت و اثرگذار خواهد بود.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم توجه به مباحث توانمندسازی نیروی انسانی و رفع مشکلات موجود در این زمینه را از دیگر اهداف این بازدیدها عنوان کرد و گفت: سطح توان و دانش نیروی انسانی در این بازدیدها با حضور مدیران ارشد مناطق و سازمان‌ها بررسی و در صورت نیاز نسبت به ارتقاء آن اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

بیگدلی بررسی وضعیت استخدامی کارکنان، وضعیت حقوق و دستمزد، ساختار سازمانی و نیازسنجی‌های انجام شده در این زمینه‌ها را از دیگر مباحثی دانست که در بازدیدهای دوره‌ای نسبت به آن توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی در پایان نگاه ویژه مدیران ارشد شهرداری به وضعیت نیروی انسانی و دغدغه‌های موجود در این زمینه را یادآور شد و اضافه کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای بهبود شرایط و وضعیت استخدامی و حقوقی کارکنان صورت گرفته است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اقدامات تا ایجاد شرایط ایده‌آل ادامه خواهد داشت.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.x0x2yt0ska26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما