تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 2299
سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از کاهش 50 درصدی مصرف برق در کارخانجات زیر نظر سازمان توسعه عمران شهرداری قم خبر داد و گفت: با تعطیلی بخشی از خط تولید معدن شهید مولوی و کارخانه آسفالت کاهش 50 درصدی مصرف برق را ثبت کرده‌ایم.
کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در کارخانجات زیر نظر سازمان توسعه عمران شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اهمیت حفظ منابع انرژی و استفاده بهینه از انرژی برق، اظهار داشت: امروز حفظ و مدیریت منابع انرژی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و باید به آن به‌عنوان یکی از اولویت‌های مدیریتی نگاه کرد.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به نامه استاندار قم جهت کاهش مصرف برق در کارخانجات دولتی اشاره کرد و افزود: آغاز فصل گرما و شیوع ویروس کرونا کشور و به‌تبع آن شهر قم را در شرایطی قرار داده است که حفظ و مدیریت منابعی مانند برق و آب از اهمیت بیشتری نسبت به زمان‌های دیگر برخوردار است.

امامی از کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در دو مجموعه معدن شهید مولوی و کارخانه تولید آسفالت خبر داد و تأکید کرد: با کاهش مصرف انرژی برق در این دو مجموعه هیچ تغییری در برنامه‌های عمرانی سازمان ایجاد نشده است.

وی شیوع بیماری کرونا را در ماه‌های پایانی سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مقطعی پروژه‌ها معدن شهید مولوی که در آن زمان با تمام ظرفیت فعال بود دپوی خوبی از مصالح انجام داده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تعطیلی موقت یک خط تولیدی معدن شهید مولوی را اعلام کرد و گفت: تا پایان دوره گرما و با توجه به دپوی مصالح یک خط تولیدی معدن خوابیده تا بتوانیم به مجموعه شهری کمک کرده و برق شهر تأمین شود.

امامی تعطیلی دو بخش از مجموعه تولیدی کارخانه آسفالت را نیز اعلام و مطرح کرد: کارخانه تولید بتن و آسفالت نیز با کاهش تولید و تعطیلی بخشی از خط تولید توانسته‌اند صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در مصرف برق را ثبت کنند.

وی با تأکید دوباره بر حفظ منابع و مدیریت صحیح مصرف انرژی، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و محدودیت منابعی مانند آبی و برق صرفه‌جویی در مصرف برق یکی از اولویت‌های شهروندان و مدیران شهر بوده و باید نسبت به اصلاح الگوی مصرف اهتمام لازم را داشته باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.n0x2yt0xna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما