تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 2274
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از استقبال مناسب مردم در جشنواره‌های فضاهای مجازی ناخوانده مهمان و قرار بندگی در قم خبر داد.
استقبال خوب مردم از جشنواره‌های مجازی سازمان فرهنگی شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی در ایام شیوع کرونا، اظهار داشت: با توجه به فراگیری این بیماری مجبور به اجرای بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی شدیم که در جشنواره مهمان ناخوانده با استقبال بسیار خوبی از جانب مردم روبرو شدیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: اجرای برنامه‌های میدانی با حضور گروه‌های فرهنگی در بخش سرود و جشن در محله‌ها در ولادت‌ها و شهادت‌ها در سطح شهر از جمله فعالیت‌ها در ایام سال بود و به‌مرور گروه‌های مختلفی افزوده شد.

مقیمی افزود: تعامل پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی با برنامه‌های فرهنگی، ایجاد همدلی میان مردم به‌ویژه در حوزه کمک به نیازمندان و کمک مؤمنانه، حضور خودجوش مجموعه‌های تفریحی و ورزشی با وجود زیان‌های مالی در ایام کرونا، در توزیع سبد معیشتی و حمایت از اقشار ضعیف و تولید ماسک و گان در فرهنگسراها از دیگر فعالیت‌هایی بود که در ایام مقابله با کرونا رقم خورد.

وی با بیان اینکه در این مدت از بسیاری از مجموعه‌های ورزشی و تفریحی و خدماتی و اماکن زیر نظر شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر کرایه‌ای دریافت نشد، یادآور شد: شکل‌گیری برنامه‌های مختلف در دل فضای مجازی و پویش‌های مردمی و جشنواره‌های مختلف از جمله رویدادهای مهم در این سازمان در ایام مقابله با کرونا بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با شروع ماه مبارک رمضان و تأکید بر کمک به نیازمندان از سوی رهبر معظم انقلاب و شکل‌گیری فضای عبادی در داخل خانه همراه با نشاط، جشنواره قرار بندگی آغاز شد.

مقیمی تصریح کرد: این جشنواره در ده عنوان در حال برگزاری است که با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.u9xrak9xtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما