تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 2266
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اقدامات شهرداری در 14 و 15 خرداد را تشریح کرد.
تشریح اقدامات شهرداری در ۱۴ و ۱۵ خرداد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانترزاده با بیان اینکه امسال شهرداری متناسب با شرایط جامعه و محدودیت‌های ایجاد شده در ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده بود، اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم حضور زائرین در حرم مطهر امام راحل(ره) و همچنین حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه‌های شهرداری نیز محوریت فرهنگی و تبلیغاتی پیدا کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به سیاه‌پوش کردن شهر و اکران تصاویر امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امکانات تبلیغات محیطی شهر متناسب با ایام رحلت امام راحل(ره) و سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۵ خرداد آماده سازی شد.

کلانترزاده با بیان اینکه شهرداری بیش از ۲ هزارمترمربع فضای تبلیغات شهری در اختیار دارد، اظهار کرد: در قالب‌های پرتابل، عرشه پل، بیلبورد، آویز و… اکران تصاویر و بنرهای متناسب باایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهر صورت گرفت.

وی با اشاره به سخنرانی تلوزیونی رهبر انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی(ره)، گفت: سخنرانی رهبر انقلاب از برج‌های اذان سطح شهر برای عموم مردم پخش شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برگزاری مراسم ویژه ۱۴ و ۱۵ خرداد در مدرسه فیضیه، بیان کرد: آماده‌سازی محوطه و امکانات این برنامه هم بر عهده شهرداری بود که به خوبی این اقدام صورت گرفت.

کلانترزاده گفت: در این مراسم شهرداری ضمن تا

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.-nit23ni-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما