تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 2243
شهردار قم در پیامی انتخاب دکتر احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی را به ایشان تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار قم به دکتر امیرآبادی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی انتخاب دکتر احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد امیرآبادی فراهانی

دبیر محترم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

مجلس شورای اسلامی تجلی‌گاه نقش مردم در تعیین سرنوشت خود و نماد اصلی جمهوریت نظام مقدس ایران اسلامی است که وظیفه‌ای خطیر و ارزشمند را برای منتخبان مردم در پی دارد تا با سعی و تلاشی خستگی ناپذیر و استفاده از ظرفیت‌ها به دنبال رفع کمبودها و پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان باشند و از فرصت این خدمت به نحو شایسته و در جهت رضای خدا استفاده نمایند.

ضمن ابراز خرسندی از آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شروع فعالیت نمایندگان ملت در این دوره از مجلس، انتخاب جنابعالی به عنوان دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض می‌نمایم، بدون شک حضور جنابعالی به عنوان نماینده مردم شریف استان قم در این سمت، می‌تواند همچون گذشته در ابعاد ملی و همچنین استان قم راهگشا و اثرگذار باشد.

توفیق بیش از پیش جنابعالی و دیگر اعضای هیئت محترم رئیسه و سایر نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و امید آن دارم تا با سعی و تلاش وافر و عمل به منویات مقام معظم رهبری به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت و آبادانی همه جانبه کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.0qia2bqi1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما