تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 2241
شهردار قم در پیامی انتخاب علیرضا احمدی به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها را به ایشان تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار قم به رئیس شورای عالی استان‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی انتخاب علیرضا احمدی به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

برادر ارجمند، جناب آقای علیرضا احمدی

سلام علیکم

انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس شورای عالی استان‌های کشور را تبریک و تهنیت عرض نموده و حضور جنابعالی به عنوان جوانی توانمند و با انگیزه از استان مقدس قم در رأس مجموعه شورای عالی استان‌ها را به فال نیک می‌گیریم.

بدون شک این حضور می‌تواند نقش بسزا و ارزشمندی در ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی در اختیار این شورا داشته باشد و با تبیین نقش و اهمیت جایگاه مدیریت شهری در سطح کلان مدیریت کشور و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات شهرهای مختلف در سطح ملی از جمله رسالت هایی است که می‌تواند با هم‌افزائی و تعامل موجب رونق مسیر خدمت رسانی شایسته به ملت شریف ایران اسلامی گردد.

ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی، هیئت رئیسه و دیگر اعضاء محترم شورای عالی استان‌های کشور در تحقق منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال، آمادگی مجموعه شهرداری قم را در جهت همکاری و تعامل بیشتر با شورای عالی استان‌ها در مسیر اعتلای جایگاه شهر و مدیریت شهری اعلام می‌دارم.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.ynuk49nu65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما