تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : 2232
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از کاشت بیش از 2 هزار و 500 گلدان گل از گونه‌های مختلف در فضای سبز پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبرداد.
کاشت بیش از ۲۵۰۰ گلدان گل در فضای سبز پایانه‌های مسافربری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا پوریافر با اشاره به فضای سبز قابل توجه موجود در پایانه‌های مسافربری، اظهار کرد: در اسفندماه گذشته حدود ۲۵۰ نهال و ۲ هزار و ۵۰۰ گلدان گل در این عرصه‌ها کاشته شد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم بیان کرد: باتوجه به ضرورت تامین رفاه حال مسافرین در ساعات قبل از حرکت اتوبوس‌ها بوستان پایانه مرکزی بافضای سبز دلنشین و محیطی آرام در اختیار مسافرین قرار گرفته است.

پوریافر با اشاره به مناسب‌سازی فضای سبز پایانه‌های مسافربری و بهینه‌سازی مصرف آب در آنها، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت مصرف آب در فضای سبز و پرمصرف بودن چمن کاشت یاس را جایگزین آن کرد‌ه‌ایم و در فضای سبز پایانه مرکزی کاشت این گونه صورت گرفته که هم زیبایی خاصی به محوطه پایانه داده و هم به معطرکردن محوطه کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: واحد فضای سبز پایانه‌ها همه روزه در راستای حفظ و نگهداری و احیا و افزایش فضای سبز به طور شبانه روزی تلاش می‌کند تا فضایی دلنشین رابرای زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) مهیا سازد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.enuk49nuu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما