تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 2231
شهردار منطقه هشت قم از پیش بینی بودجه 620میلیارد ریالی در سال 99 برای این منطقه خبرداد.
پیش بینی بودجه ۶۲۰ میلیارد ریالی در سال ۹۹ برای پردیسان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد رمضانی با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهری در پردیسان بودجه ۶۲۰میلیاردی برای این منطقه در سال جاری در نظر گرفته شده است، گفت: این بودجه در سه بخش هزینه جاری، هزینه عمرانی و سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

شهردار منطقه هشت قم در ادامه با بیان اینکه در بخش عمرانی در سال جاری شاهد افتتاح و به بهره برداری رسیدن پروژه‌های مختلف شهری در راستای رفاه حال شهروندان خواهیم بود، اظهار داشت: بهره برداری از سوله فرهنگی-ورزشی، سوله مدیریت بحران و چندین بوستان از جمله پیش بینی‌های بودجه عمرانی پردیسان است.

رمضانی اجرای روشنایی بوستان غدیر، تکمیل رینگ پردیسان، طرح اجرای جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین برخی طرح های ساماندهی ترافیکی را از دیگر طرح‌های عمرانی پیش بینی شده در سال جاری قلمداد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه پردیسان نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان می‌باشد، خاطرنشان کرد: درآمد شهرداری از منطقه هشت تقریبا نیمی از هزینه‌های این منطقه را شامل می شود و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر شهروندان در خصوص پرداخت به موقع عوارض هستیم.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان در کاهش هزینه‌های شهرداری، ابراز داشت: در زمینه‌هایی مانند تنظیف محیط شهری و نگهداری از فضای سبز و دیگر امور، شهروندان می‌توانند با همکاری با نیروهای شهرداری به توسعه هرچه بیشتر شهر یاری رسانند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.te8fuqe8vsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما