تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 2220
شهردار منطقه چهار قم از توزیع و پخش 2500 تن آسفالت در شوارع و معابر اصلی و فرعی سالاریه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال خبر داد.
توزیع و پخش ۲۵۰۰ تن آسفالت در  شوارع و معابر اصلی و فرعی سالاریه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی اصفهانیان مقدم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات  و تبریک عید سعید فطر، بیان داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد استاندارد سازی و افزایش ضریب ایمنی در سطح معابر و شوارع سطح منطقه چهار و در جهت تسهیل در عبور و مرور و نیز پیشگیری از ایجاد ترافیک و حل مشکلات و بازسازی بافت شهری معابر و شوارع  بیش از  ۲۵۰۰ تن آسفالت در معابر و شوارع اصلی و فرعی سالاریه توزیع و اجرا شد.

شهردار منطقه چهار قم افزود: این پروژه با مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در خیابانهای میثم بالا و میثم پائین و خیابان شهید قانع، کوچه‌های اقاقیا و میدان پیچک در سالاریه اجرا شد.

اصفهانیان مقدم در ادامه بیان داشت: در سال ۹۸ بیش از ۵۵ هزار تن اجرای و توزیع آسفالت در پروژه‌‎های مختلف به مساحت ۵۰۰ هزار متر مربع در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه صورت گرفته است و با توجه به پیش‌بینی‌های لازم در بودجه ۹۹ اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری معابر وشوارع مورد نیازدر سطح منطقه با در نظر داشتن اولویت ها اقدام خواهد شد.

وی ساماندهی و توسعه معابر منطقه را از اهداف مدیریت شهری دانست و افزود: در دوماهه نخست سال بیش ۱۵هزار تن آسفالت در مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر۶ میلیارد ریال در سطح منطقه توزیع شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.init23nivftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما