تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : 2207
شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.
پیام شهردار قم به مناسبت روز جهانی قدس/قدس قبله سیاسی مسلمانان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

قدس قبله سیاسی مسلمانان است

روز جهانی قدس هدیه‌ای الهی است که بر قلب امام راحل رضوان الله تعالی علیه الهام شده تا نقشه‌ی راه گفتمان بیداری و چشم‌اندازی جهانی باشد. نامگذاری این روز چنان اثربخش بود که آزادی‌خواهان جهان، هویتی ثبتی برای رژیم غاصب صهیونیستی قائل نشدند و در نتیجه تعامل و عادی‌سازی روابط سیاسی را با این کودک نامشروع، نامطلوب می‌دانند و مسلمانان به قدس به عنوان قبله سیاسی می‌نگرند.

امام راحل با تعیین روز جهانی قدس مسیر وحدت و انسجام، دشمن‌شناسی صحیح و ادبیات مقاومت را مشخص و عمق راهبردی گفتمان مقاومت را به زیبایی ترسیم نمود و این آینده‌نگری، تأمین و تضمین ادامه حیات رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت و موجب بیداری جهانی و در هم شکستن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیسم و حامیان آن شد.

دشمن هر از گاهی از مشکل‌سازی و تهدیدی جدید رونمایی می‌کند و با مقاومت ایران اسلامی، کینه‌ی دیرینه‌ای از آینده‌نگری امام راحل رضوان الله تعالی علیه در قالب تحریم‌ها نمود پیدا کرد و با کم‌رنگ شدن اثر و خاصیت تحریم‌ها؛ برای به حاشیه‌رانی افکار جهانی و نقش و اهمیت روز جهانی قدس از معامله قرن در راستای سر پوش گذاشتن بر رسوائی‌ها اقدام نمود تا دفاع همه جانبه را در خصوص این متهم بین‌المللی وکالت نماید در حالیکه به وکیلی ناکام برای فرار از اتهامات شهرت یافت و تلاش‌های ناکام و بیهوده‌ای همچون معامله قرن هم نخواهد توانست تا التیامی بر این بحران هویت باشد و ان‌شاءالله معامله قرن آمریکا، مبادله دفن اسرائیل خواهد بود.

یاد و خاطره شهدا بخصوص شهید قدس “سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهندس و سایر همرزمان شهیدشان” همواره پیوست موفقیت‌های محور مقاومت است و ترور این سردار سرافراز نشان‌دهنده‌ی ترس دشمن و صحت مسیر تعیین شده بوده که به خوبی صدای خرد شدن و درهم شکستن سازه‌های عنکبوتی رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

این رژیم غاصب خود کرونایی است که سال‌های سال به جان ملت‌های مسلمان بخصوص فلسطین عزیز افتاده و گرچه امسال به علت شیوع این ویروس منحوس در جهان و ایران اسلامی، از برگزاری راهپیمایی‌های منسجم هر ساله محروم هستیم ولی این محدودیت به هیچ وجه مانع حمایت جهانی از مظلومان جهان و فلسطین عزیز نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این یادگار با ارزش امام راحل و تاکید به عمل به دستورات مقام عظمای ولایت از خداوند متعال می‌خواهم تا وحدت دشمنان را به کثرت و کثرت دوستان را به وحدت مبدل فرماید.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

یکم خرداد ۱۳۹

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xqia2bqimla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما