تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 2152
افشاگری قهرمان کاراته جهان از انتخابات مجمع کاراته استان قم؛

رئیس هیئت کاراته استان قم استعفای خودش را بدهد/ انتصاب وی غیرقانونی است

قهرمان کاراته جهان بابیان این‌که انتصاب رئیس هیئت کاراته استان قم غیرقانونی است، گفت: بهتر است وی استعفای خودش را تقدیم کند.
رئیس هیئت کاراته استان قم استعفای خودش را بدهد/ انتصاب وی غیرقانونی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مجید عبدالحسینی پیش از ظهر امروز در جلسه نقد و بررسی مدیریت و حاشیه‌های ورزش کاراته استان قم با اشاره به تحولات رخ‌داده در خصوص کاراته استان قم اظهار داشت: زمانی که ما قهرمان می‌شدیم اصحاب رسانه نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کردند که انتظار داریم این حمایت‌ها در این ایام که کاراته استان به یک بحران جدی روبرو شده است، ادامه یابد.
وی با انتقاد از روند برگزاری انتخابات مجمع هیئت کاراته استان ابراز داشت: در تاریخ 25 دی‌ماه سال گذشته مجمع انتخاباتی برگزار شد و در این انتخابات 15 نفر به‌عنوان اعضا انتخاب شدند که در رأی‌گیری صورت گرفته دو کاندید این انتخابات نتوانستند آرای لازم را کسب کنند.
عبدالحسینی افزود: بااین‌وجود دو روز بعد آقای برخورداری را به‌عنوان رئیس هیئت کاراته انتخاب کردند درحالی‌که وی حدنصاب لازم را به دست نیاورد و قرار بود یک ماه دیگر انتخابات دوباره برگزار شود.
وی با اعلام مخالفت با این روند بی‌قانونی ابراز داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته‌ایم دستور وزیر ورزش و جوانان را برای انتخابات دوباره بگیریم اما مدیرکل ورزش و جوانان هنوز بیان می‌کند که این دستور به ما ابلاغ نشده است.

قهرمان کاراته جهان تأکید کرد: حتی این افراد در خصوص واجدین شرایط رأی دادن نیز تخلف کردند به‌طوری‌که باشگاهی که در سال‌ها از پروانه فعالیتش گذشته بود را در عرض دو روز مجوزش را تمدید و به‌عنوان نماینده‌ای باشگاه‌ها در جلسه رأی داد که برخلاف موازین است.
وی خواسته‌ای اهل ورزش را استعفای رئیس هیئت کاراته استان عنوان کرد و گفت: تا آخرین لحظه برای اجرای قانون پافشاری کرده و خواستار احقاق حق خودمان و پیشکسوتان و علاقه‌مندان این رشته ورزشی هستیم.

انتهای پیام/


 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sb5urhb85iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما