تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : 2129
امام‌جمعه قم با بیان اینکه کشورهایی که مدعی بهداشت و درمان در دنیا بودند بر اثر ویروس کرونا عاجز مانده‌اند، گفت: خدارا شکر در کشور ما با همت و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان شاهد اقدامات عظیم و ارزشمندی بودیم.
امام‌جمعه قم: کشورهای مدعی بهداشت در درمان کرونا عاجر مانده‌اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ،آیت‌الله سید‌محمد سعیدی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رفتارهای به‌دور از انسانی کشورهای غربی، تفکیک افرادی که مبتلا به ویروس شده بودند بر اساس سن و رنگ بود و توجهی به افراد مسن ندارند اما در کشور ما کرامت همه انسان‌ها رعایت و همگان درمان شدند.

وی افزود: اگر‌چه ویروس کرونا مشکلات بسیاری نیز به همراه داشت، اما از سوی دیگر شاهد همدلی و همراهی مردم بودیم که این رفتارها ارزشمند است و در هیچ جای دنیا پیدا نمی‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه کشورهایی که مدعی بهداشت و درمان در دنیا بودند بر اثر ویروس کرونا عاجز مانده‌اند، بیان کرد: خدا را شکر در کشور ما با همت و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان شاهد اقدامات عظیم و ارزشمندی بودیم، از دوستان ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت و تمامی پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان که با تمام وجود به عرصه آمدند، قدردانی کرده و دعا گوی آنها هستیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در ایران اسلامی گفت: ویروس کوچکی مثل کرونا تمامی دنیا را به هم ریخته است که در کشور ما با تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان شاهد مقابله با آن بودیم که امیدواریم تا پایان موفق باشیم.

امام جمعه قم ادامه داد: توجه به مسائل بهداشتی و درمان، جزو سیره پیامبر (ص) و اهل‌بیت‌(ع) است و از این رو همه ما بر این امر تأکید داشته و بای

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.0d0iw6dy1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما