تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 2120
با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری قم و موسسه خاتم صورت گرفت؛

پخش زنده ۱۰ برنامه اینترنتی باهدف کاهش آسیب‌های خانوادگی در دوران کرونا

رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» گفت: در طی یک ماه گذشته با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری قم و موسسه خاتم ۱۰ برنامه اینترنتی زنده باهدف کاهش آسیب‌های خانوادگی در دوران کرونا با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
پخش زنده ۱۰ برنامه اینترنتی باهدف کاهش آسیب‌های خانوادگی در دوران کرونا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  دکتر سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که خانواده درزمینهٔ مبارزه با کرونا نقش و اهمیت فراوانی دارد، اظهار داشت: خانواده به‌عنوان اصلی‌ترین پناهگاه و اجتماع درزمینهٔ مبارزه با کرونا نقش مهم و حیاتی داشت و درواقع به‌نوعی از محجوریتی که در سال‌های اخیر در آن گرفتارشده بود، خارج شد.

وی برگزاری برنامه‌های اینترنتی با محوریت خانواده را موردتوجه قرارداد و گفت: آگاهی بخشی به مخاطبان در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کاهش آسیب‌های خانوادگی ازجمله خشونت و ارتباطات نامناسب، کاهش استرس، خشم و کنترل رفتار و هیجانات و راه‌کارهای تربیت صحیح فرزندان در ایام قرنطینه ازجمله اهدافی بود که در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفت.

چاوشیان افزود: علاوه بر این در این برنامه‌ها مدیریت فضای مجازی در خانواده در ایام قرنطینه، راه‌کارهای کسب‌وکار خانگی در ایام قرنطینه و نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی و طلاب در خدمت‌رسانی به مردم در ایام کرونایی نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه خدمات گروه‌های جهادی طلاب در ایران و سازمان‌های جهانی و تفاوت نگاه ارزشی و معنوی طلاب در مقابل نگاه خودخواهانه غربی و سازمان‌های جهانی نیز ازجمله موضوعات مهمی بود که به آن پرداخته شد.




انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.x9xrak9qzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما