تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 2115
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: در مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه از امروز بیستم اردیبهشت ماه،‌ ۱۰ هزار بسته مواد غذایی میان خان
توزیع 10 هزار بسته مواد غذایی بین مردم آسیب دیده از کرونا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور در این خصوص بیان کرد: آیین توزیع مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه ویژه ماه مبارک رمضان به‌صورت متمرکز و هم‌زمان با سراسر کشور امروز، مصادف با روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در شبستان کربلای مسجدمقدس جمکران برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مرحله از رزمایش  بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش هرکدام ۳۰۰ هزار تومان در میان خانواده های آسیب دیده بر اثر کرونا و بی بضاعت توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این که در طرح مواسات توزیع بسته ها بر اساس بضاعت خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد، ادامه داد: در مرحله دوم تعدادی از این بسته‌های غذایی میان جامعه هدف مرحله اول و مابقی برای خانواده‌های شناسایی شده جدید توزیع خواهد شد.

کبیری با اشاره به نحوه توزیع این اقلام افزود: میزبانی و مدیریت این مرحله به عهده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) خواهد بود و توزیع بسته‌ها نیز با محوریت حوزه سرزمینی این ناحیه صورت می گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) خاطرنشان کرد: در اولین مرحله از رزمایش مواسات که به میزبانی ناحیه بسیج امام حسین(ع) اجرا گردید، تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی به مبلغ هرکدام ۳۰۰ هزار تومان در مناطق کم برخوردار قم و میان خانواده‌های آسیب دیده توزیع شد.

https://qomefori.ir/vdca.6nuk49n6m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما