تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : 2093
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید گفت: مردم و مسئولان شعار سال را به‌عنوان یک هدف اصلی و کلی برای خود در نظر بگیرند.
مردم و مسئولان شعار سال را به‌عنوان یک هدف اصلی برای خود در نظر بگیرند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، آیت‌الله حسینی بوشهری  ضمن تبریک سال جدید به همه هم‌وطنان اظهار داشت: سال 1399 شمسی را رهبر معظم و فرزانه انقلاب سال جهش تولید نام‌گذاری کردند البته چند سالی است که ایشان در همین راستا شعار سال را نام‌گذاری می‌کنند کهک نشان‌دهنده اهمیت رونق اقتصادی و مسئله تولید در کشور است.

وی به فلسفه نام‌گذاری شعار سال اشاره کرد و بیان داشت: به‌هرحال اگر کشوری ازنظر تولید و حرکت اقتصادی روبه‌جلو باشد و دارای یک خیزش به‌تمام‌معنا باشد این کشور در بین سایر کشورها به نام کشور موفق شناخته می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اقتصاد یکی از موضوعاتی است که دشمنان بر روی آن نگاه ویژه‌ای دارند و به همین علت همواره تحریم اقتصادی را علیه کشورمان به راه انداخته‌اند.

وی ادامه داد: اگر کشور از جنبه‌های مختلف خودکفا شده و دانشمندان و اقتصاددان‌ها بتوانند کشور را به‌جایگاه رفیعی برسانند قطعاً تحریم‌های دشمنان بی‌نتیجه خواهد ماند

عضو خبرگان رهبری افزود: مردم و مسئولان این شعار سال را به‌عنوان یک هدف اصلی و کلی برای خود در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با ابتکارات و خلاقیت از همه نیروهای جهادی و فعالان اقتصادی استفاده کنند تا پایان سال شاهد رشد و جهش مناسبی در تولید باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رهبر انقلاب درعین‌حال فرمودند که تاکنون کارشده است اما ازنظر ایشان ظرفیت کشور بسیار زیاد است و باید از تمامی ظرفیت‌های کشور در این راستا استفاده شود.

https://qomefori.ir/vdcf.1d0iw6dxmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما