تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 2069
کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم با بیان اینکه مجلس باید امکانات مناسب را در کشور توزیع کند، گفت: خوی اشرافی‌گری در برخی از مسؤولان کشور موجب شده است که کوخ نشینان کشور فراموش شوند.
خوی اشرافی گری برخی مسؤولان عامل فراموشی کوخ نشینان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  علیرضا زاکانی در همایش ستاد منطقه سه شهر قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر برگزار شد، با اشاره به اینکه کشور در آستانه یک تغییر بزرگ قرار دارد، اظهار کرد: استان قم توانایی و ظرفیت مدیریت این تغییر به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد.

وی نجات ملی از خودباختگی را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: امروز ما بر مدار خودباختگی مسئولان به نفع دشمن درحال متضرر شدن هستیم؛ دنبال آن هستیم که مجلس بعدی یک مجلس مهربان برای خادمین و حساب‌کش برای افراد ناکارآمد باشد.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگترین مشکل کشور ناکارآمدی است، مطرح کرد: صد در صد مشکل کشور برای تحریم است ولی 80 درصد این تحریم داخلی بوده و ربطی به آمریکا ندارد.

وی با بیان اینکه فساد مانند موریانه در حال تهدید نظام است، مطرح کرد: بنده به همراه آقایان امیرآبادی و ذوالنوری سابقه درخشانی در مبارزه با فساد داریم و تصمیم گرفته‌ایم در صورت ورود به مجلس و محبت مردم این مسیر را دنبال کرده و ادامه دهیم.

زاکانی با اشاره به اینکه فساد دل رهبر و مردم را خون کرده است، خاطرنشان کرد: باید ریشه فساد را در کشور خشک کرد و این موضوع نیازمند یک مجلس نجات ملی از تبعیض است.

وی با بیان اینکه مجلس باید امکانات مناسب را در کشور توزیع کند، تصریح کرد: خوی اشرافی‌گری در برخی از مسؤولان کشور موجب شده است که کوخ نشینان کشور فراموش شوند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه از هر دری که فقر بیاید ایمان از بین می‌رود، یادآور شد: فقر که بیاید بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در کشور رقم می‌خورد و امیدواریم مجلس یازدهم مجلسی باشد که این مشکلات را در عرصه استانی و کشوری برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه با یک تحول بزرگ می‌شود چهره استان را در ابعاد مختلف تغییر داد، ابراز کرد: نماینده انقلابی خود را وقف رهبری، مردم و انقلاب می‌کند تا با خدمات شایسته کشور را از مشکلات نجات دهد.

https://qomefori.ir/vdci.qarct1au3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما