تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 2068
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص یارانه معیشتی به 60 درصد مردم یکی از دروغ‌های بزرگ دولت است.
اختصاص یارانه معیشتی به 60 درصد از دروغ‌های بزرگ دولت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در همایش ستاد منطقه سه شهر قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر برگزار شد، با اشاره به اینکه ظلم مجلس به مردم را بنده هم قبول دارم و مصادیق بسیاری در این حوزه وجود دارد، اظهار کرد: در مواردی ازجمله افزایش حقوق مردم تمام تصمیم‌گیری‌ها دست دولت است و مجلس تاثیر چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه حداکثر تغییری که مجلس می‌تواند در بودجه داشته باشد 6 الی 10 درصد است، عنوان کرد: اصل موضوع جفا به مردم در افزایش حقوق نیست بلکه جفای اصلی در بی مدیریتی دولت و افزایش قیمت‌ها است.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: اختصاص یارانه معیشتی به 60 درصد مردم یکی از دروغ‌های بزرگ دولت است.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از مشکلات موجود مصنوعی و ساختگی است که امیدواریم در مجلس آینده با نمایندگان انقلابی بتوانیم یک دولت کارآمد را روی کار بیاوریم.

ذوالنوری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در موضوع گرانی بنزین خود را هزینه کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با این فداکاری و ایثار مردم را از ضد انقلاب‌ها تفکیک کردند.

https://qomefori.ir/vdch.-nit23nv6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما