تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 2046
مسئول گروه جهادی الکفیل بر اهمیت آشنایی بیشتر گروه‌های جهادی از یکدیگر اشاره کرد و گفت: تعامل و آشنایی با ظرفیت‌های همدیگر در بین گروه‌های جهادی ضروری است.
تعامل و آشنایی با ظرفیت‌های یکدیگر در بین گروه‌های جهادی ضروری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی در نشست علمی تخصصی خدمات اجتماعی طلاب که در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت ما پس از منویات رهبر انقلاب در خصوص حضور طلبه‌ها در مناطق محروم از سال‌های گذشته شروع شد.

وی ادامه داد: استان‌های مختلفی به‌ عنوان جامعه هدف ما بودند که از این قبیل استان‌ها می‌توان به استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی تصریح کرد: البته در زمان بروز حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل از همان ساعت‌های اولیه گروه‌های جهادی وارد عمل می‌شوند به‌عنوان‌مثال در زلزله سرپل ذهاب همراه با رهبر انقلاب وارد این منطقه شدیم و هنوز هم در منطقه حضور داریم.

وی ادامه داد: در سرپل ذهاب در روستاهای مرزی برای بازسازی حضور یافتیم که تماماً سنی بودند اما بااین‌وجود استقبال خوبی از گروه ما شد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی بیان داشت: هدف ما این است که ذهن مردم را از تجمل‌گرایی که مسئولان به وجود آورده‌اند پاک‌کرده و به آن‌ها بگوییم که باجان و دل مخلصانه و بدون هیچ چشمداشتی در کنار آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: امسال فقط در شهری ری ۱۸۵ هزار بسته لوازم‌تحریر توزیع کردیم که همه این بسته‌ها به خانواده‌های کم‌بضاعت یا بی‌بضاعت تعلق گرفت.

مسئول گروه جهادی الکفیل افزود: در طرح برکت کفیل نیز کارت‌های اعتباری بین نیازمندان توزیع‌شده است که هرماه شارژ می‌شود.

وی بیان داشت: در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرها نهضت سوادآموزی راه انداختیم که با استقبال خوبی نیز روبرو شده است.

حجت‌الاسلام عبدالملکی با انتقاد از عدم انتشار گزارش عملکرد گروه‌های جهادی در یک دهه اخیر بیان داشت: زمانی که این اقدامات رسانه‌ای نمی‌شود مردم نیز اطلاعی از این اقدامات ندارند و می‌گویند چرا تا الآن کاری نکردید درحالی‌که اردوهای جهادی از سال ۸۲ شروع‌شده است.

وی بابیان این‌که نباید به خاطر انتخابات گروه‌های جهادی تعطیل شود، گفت: گروه‌های جهادی باید با همدیگر تعامل خوبی داشته و همفکری داشته باشند و باید این موضوع هم به‌خوبی تبیین شود که وظیفه طلبه فقط درس خواندن نیست.

https://qomefori.ir/vdcd.o0x2yt0z9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما