تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 2045
مسئول مجموعه جهادی جوادالائمه بابیان این‌که خدمت به محرومان و آسیب دیدگان اولویت کاری این مجموعه جهادی است، گفت: برای اولین بار طلاب جهادگر در کمپ معتادان متجاهر در قم حضور می‌یابند.
حضور طلاب جهادگر در کمپ معتادان متجاهر در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حجت‌الاسلام امیر لواسانی در نشست علمی تخصصی خدمات اجتماعی طلاب که در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار شد، اظهار داشت: در عرصه آسیب‌های اجتماعی از سال ۸۵ در این زمینه کار می‌کنم و دوره‌های تخصصی را نیز در این زمینه گذرانده‌ام.

وی بابیان این‌که در دو زمینه آموزش و درمان کار می‌کنیم، بیان داشت: از سال ۹۴ پایگاه ترک اعتیادی را برای درمان معتادان ایجاد کردیم و در کنار آن پایگاه تبلیغی شهید خداکرم را نیز راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام لواسانی بابیان این‌که برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مختلفی داریم، ابراز داشت: کارهای مختلفی نیز در زمینهٔ آموزش انجام می‌دهیم به‌طوری‌که این برنامه‌ها هم برای دانش آموزان و هم برای دانشجویان اجرایی شده است.

 وی همکاری با مؤسسات و سازمان دولتی و خصوصی در این زمینه را مورد توجه قرارداد و گفت: با شورای مبارزه با مواد مخدر همکاری خوبی داریم و علاوه بر این در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم به مباحث دینی و مذهبی نیز می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام لواسانی تصریح کرد: نمایندگانی از پایگاه شهید خداکرم در قرارگاه جوادالائمه سپاه که درزمینهٔ مبارزه با آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از محله‌ها دانش‌آموزانی داریم که پدر معتاد یا مادر معتاد دارند که در این محله‌ها طرح اراده‌های آسمانی را با مشارکت خود دانش آموزان اجرایی می‌کنیم.

مسئول مجموعه جهادی جوادالائمه ابراز داشت: در عرصه پیشگیری ارائه مشاوره صورت می‌گیرد و در اقدامی جالب‌توجه از خود کودکان برای مشاوره به والدین بهره می‌گیریم.

وی بیان داشت: در زمینهٔ درمان، طلاب جهادی در کمپ معتادان متجاهر حضور پیدا می‌کنند که البته برای اولین بار است که طلبه‌ها در این کمپ‌ها حضور پیدا می‌کنند.

https://qomefori.ir/vdcc.0qia2bqxpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما