تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 2024
 بیانیه دبیر هیئت علمدار کربلا قم در پی شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، بیانیه ی دبیر هیئت علمدار کربلا قم، محمد شاه عبادی جوزجانی(مسجد سبزی)، در پی شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درود و سلام به امام شهدا و شهدا، مخصوصاً شهدای مدافعین حرم که برای حریم ولایت، هرجایی عالم که بودند، به دست تکفیری‌ها و داعشی ها و گروه‌های تروریست آمریکایی شربت شهادت نوشیدند. انشا الله امیدوارم که خداوند همه شهدا را غریق دریای رحمت خود قرار دهد. واقعه سنگین شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس را محضر مبارک امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مراجع اعظام تقلید و ملت شریف ایران و سنگر های مقاومت و دیگر اقشار اسلامی تسلیت عرض می کنم.
من آن شبی که خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی را، قبل از نماز صبح شنیدم، دستم، قلمم، بیانم و فکرم از کار افتاد. الحمدالله بعد از چند روز تشیع شهدای گران‌قدر در شهرهای مختلف، به دست مردم بزرگوار، غیور و قدرشناس ایران اسلامی، امروز حدود ساعت یک و بیست دقیقه صبح به‌وقت‌ایران، خبر انتقام را شنیدم. از شادی و نشاط اشک شوق ریختم. سربازان مخلص اسلام و مسلمین، سپاه پاسداران، سربازان یادگار امام و گوش‌به‌فرمان رهبری، همیشه درصحنه حاضر بودند. طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما انتقام سخت خواهیم گرفت. الحمدالله این انتقام گرفته شد و یک‌بار دیگر قدرت اسلام به رخ دشمنان اسلام کشیده شد.
امروز سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نیست. او سردار سپاه پاسداران، یک سرباز، یک پاسدار و خدمتگزار اسلام و مسلمین در کره خاکی بود. در تاریخ جهان ثبت و ضبط خواهد شد که آقای سردار سلیمانی و همکاران عزیزشان شربت شهادت نوشیدند.

https://qomefori.ir/vdcj.8e8fuqeyxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما