تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 2023
تهیه‌کننده مطرح قمی بابیان این‌که آمریکا مسئول اصلی شهادت حاج قاسم سلیمانی است، گفت:جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهد گرفتت.
 جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمود آرزومندی بابیان این‌که سردار حاج قاسم سلیمانی مایه عزت، افتخار و غرور هر ایرانی بود، اظهار داشت: این شهید گران‌قدر سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی حضور داشت و بعدازآن نیز در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) همواره در خط مقدم به مبارزه پرداخت و ریشه‌های تروریست‌های داعش را خشکاند.

وی بابیان این‌که بی‌تردید نام قاسم سلیمانی در تاریخ ایران و تمامی آزادی خواهان جهان همیشه جاودان خواهد ماند، افزود: سردار سلیمانی بارها از خداوند متعال طلب کرده بود که به درجه رفیع شهادت برسد و سرانجام به این خواسته‌ای قلبی خود رسید.

آرزومندی افزود: من نیز این ضایعه دردناک را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و همه هم‌وطنانم تسلیت عرض می‌کنم و خواستار انتقامی سخت از عاملان این حمله تروریستی هستم.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام بزدلانه و سراسر از ترس و واهمه آمریکا که منجر به شهادت این دو عزیز ویاران باوفای آن‌ها شد، نشان می‌دهد که آمریکا به‌شدت از قدرت گرفتن جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی از یمن گرفته تا سوریه، عراق و لبنان واهمه دارد و نفوذ خودش را در منطقه خاورمیانه خاتمه یافته می‌داند.

تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی فرصت شبکه 3 سیما افزود: آمریکا باید بداند که مسئول اصلی و مستقیم این جنایت بوده و باید منتظر انتقامی سخت باشد.

وی تصریح کرد: آمریکا با این اقدام خود آزادی، آزادگی، آزادی‌خواهی و دفاع از مظلوم را هدف قرارداد و باید پاسخگوی این جنایت خود باشد.

آرزومندی بابیان این‌که انتقامی سخت از عاملان این اقدام بزدلانه گرفته خواهد شد، ابراز داشت: ترامپ باید بداند حاج قاسم سلیمانی تنها یکی از هزاران پاسداری است که در مسیر دفاع از اسلام و اهل‌بیت (ع) تربیت‌شده و قطعاً راه این شهید توسط پاسداران جان بر کف ادامه خواهد داشت.

https://qomefori.ir/vdci.rarct1aupbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما