تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 2019
قائم‌مقام موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با نظر مساعد و همکاری شورای گسترش وزارت علوم، با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته‌های هنری موافقت شد.
موافقت دوباره با پذیرش دانشجوی رشته‌های هنری در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، فریدالدین فرید عصر بابیان این مطلب، افزود: با عنایت به برگزاری موفق رشته‌های مختلف هنری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در طول سالیان گذشته در این موسسه و به‌منظور پر کردن خلأ پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پس از تعطیلی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر و همچنین رفع نگرانی اصحاب هنر و رفاه حال علاقه‌مندان رشته‌های هنری و خانواده‌های آنان، این موضوع پیگیری و سرانجام به نتیجه رسید.

وی خاطرنشان کرد: این موسسه در بهمن‌ماه سال جاری در رشته‌های عکاسی و گرافیک در مقطع کارشناسی پیوسته، پذیرای علاقه‌مندان فراوان رشته‌های هنری خواهد بود.

فرید عصر ادامه داد: با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی، زنجیره آموزش از دیپلم تا دکترا در این موسسه تکمیل و این امکان فراهم گردید تا دانشجویان مقاطع پایین‌تر، با داشتن اولویت نسبت به سایرین، تحصیلات تکمیلی خود را تا مقطع دکترا در موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی ادامه دهند.

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و چگونگی ثبت‌نام به سایت www.itaihe.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن 37840127-025 تماس حاصل نمایند.

https://qomefori.ir/vdcd.f0x2yt0zna26y.html
منبع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما