تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 2015
کارگردان فیلم حضرت معصومه(س):

19 سال برای ساخت فیلم حضرت معصومه تحقیق کردم

کارگردان فیلم حضرت معصومه(س) بابیان این‌که 19 سال برای ساخت فیلم حضرت معصومه تحقیق کردم، گفت: هجرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در سال 201 هجری محور اصلی فیلم است.
19 سال برای ساخت فیلم حضرت معصومه تحقیق کردم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،جواد افشار کارگردان موفق قمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه (س) که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم افتخار می‌کنم که در شهر مقدس قم و در جوار حرم بانوی کریمه (س) افتخار کارگردانی این اثر ماندگار و تاریخی رادارم.

وی افزود: صبح امروز اجازه و رخصت اصلی ساخت این فیلم را با حضور در حرم حضرت معصومه (س) و زیارت مضجع شریف از ایشان گرفتیم و در ادامه از بیانات ارزشمند آیت‌الله سعیدی تولیت محترم آستان بهره‌مند شدیم که درواقع مسیر معین و مشخصی را ایشان تبیین کردند.

افشار افزود: بیش از 19 سال است که ایده و فکر ساخت این فیلم را داشتم و در طی این سال‌ها بارها بر روی محتوا و نوع ساخت آن تحقیق و پژوهش کرده‌ام.

وی ادامه داد: به‌هرحال شاید مصلحت و حکمت این مدت‌زمان طولانی که برای تحقیق سپری شد، این باشد که اثر به یک پختگی و انسجام واقعی برسد.

کارگردان فیلم حضرت معصومه (س) آشنایی مردم جهان و به‌خصوص مردم قم با سیره وزندگی این حضرت را مهم دانست و بیان داشت: این حق طبیعی مردم قم است که این مهم را بدانند و با سیره‌ای ایشان آشنا بشوند.

وی افزود: هدف مجموعه و دست‌اندرکاران ساخت این فیلم این است که ایشان را به‌خوبی به مردم معرفی کنیم و به‌خصوص نسل نوجوان و جوان با سیره و روش زندگی حضرت آشناتر شوند.

افشار بابیان این‌که ویژگی‌ها و ابعاد زندگی ایشان باید مشخص شود، تصریح کرد: ماجراهای زیادی در سال 201 هجری در تاریخ اسلام رخ‌داده که از این میان می‌توان به هجرت‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اشاره کرد که درواقع تمامی اتفاقات پیرامون این مهاجرت‌ها به تصویر کشیده خواهد شد.

وی به حمایت و پشتیبانی آستان حرم حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: از همین‌جا از تک‌تک عزیزانی که با حمایت‌های خود این امکان را به ما خواهند داد که این اثر به یک اثر فاخر و ماندگار تبدیل شود کمال تشکر رادارم.

https://qomefori.ir/vdcj.ve8fuqeyisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما