تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 2003
استاندار قم با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این استان برای جذب سرمایه‌گذاری گفت: ۸۳ طرح شاخص سرمایه‌گذاری در قم برای ارائه به سرمایه‌گذاران احصا شده است.
استاندار: ۸۳ طرح شاخص آماده سرمایه‌گذاری در قم احصا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، بهرام سرمست در دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذاران خارجی افزود: تلاش می‌کنیم این تعداد فرصت در قالب مجوزهای بی‌نام آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شود.

وی با اشاره به مزیت‌های سرمایه‌گذاری استان گفت: حضور سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر در قم و قرارگرفتن در موقعیت ترانزیتی بین ۱۷ استان کشور فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی را ایجاد کرده است .

وی با اشاره به برنامه‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بیان کرد: علاوه بر گردشگری زیارتی به لحاظ بوم گردی و گردشگری سلامت استان قم دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای بوده و از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این حوزه‌ها استقبال می‌کنیم.

سرمست، امنیت پایدار استان به‌عنوان یکی از معیارهای مهم موردنیاز برای سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر قم یکی از امن‌ترین استان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود .

وی، زیرساخت‌های استان در بخش صنعت و تولید را مناسب و مطلوب توصیف کرد و گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی استان قم مهیای سرمایه‌گذاری است .

استاندار قم همچنین با اشاره به مشترکات فرهنگی و اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه اظهار کرد: در مقاطع مختلف تاریخی روابط حسنه‌ای بین این دو کشور وجود داشته است.

سرمست بابیان اینکه اقتصاد دو کشور ایران و ترکیه مکمل یکدیگر هستند افزود: سیاست دولت توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه ازجمله ترکیه می‌باشد .

https://qomefori.ir/vdcg.z9xrak9zwpr4a.html
منبع : روابط عمومی استانداری قم
نام شما
آدرس ايميل شما