تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 1995
مجمع اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در راستای وحدت و حمایت از نیروهای مومن و معتقد به جبهه انقلاب حمایت و همراهی کامل با «شورای هماهنگی اصولگرایان» خواهد داشت.
  همراهی کامل مجمع اصولگرایان قم با «شورای هماهنگی اصولگرایان»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، در اطلاعیه مجمع اصولگرایان استان قم آمده است: امروز نظام اسلامی و ملت عزیز ما که از یکطرف با مشکلات اقتصادی و فتنه‌های داخلی روبرو است با عبرت‌آموزی از حوادث پیش آمده سال‌های اخیر، مصمم است به پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و بار دیگر با حضور انقلابی در انتخابات پیش رو ضمن بیعت با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای روزنه‌های امید را به روی شیاطین خارجی و فتنه گران داخلی مسدود کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: مجمع اصولگرایان استان قم بعنوان تشکلی انقلابی اعلام میدارد در راستای وحدت و حمایت از نیروهای مومن و معتقد به جبهه انقلاب ضمن حمایت و همراهی کامل با «شورای هماهنگی اصولگرایان» از مردم شریف قم می‌خواهد در راستای همگرایی بین نیروهای انقلابی با حمایت از سه کاندیدای مردمی این جریان ارزشی همراه و همگام شوند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: بی شک این‌مجموعه خود را متعهد می‌داند تا بر اساس تکلیف شرعی خود در راستای صیانت از حق مردم شریف قم و حمایت از نیروهای انقلابی همچون‌گذشته تلاش کند.

در این اطلاعیه آمده است: در پایان با درود به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و آرزوی عزت و عظمت نظام اسلامی و توفیقات بیشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران از خداوند منان فرج هر چه سریعتر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را مسئلت می‌نمائیم.

https://qomefori.ir/vdcf.1dyiw6d1tgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما