تاریخ انتشار :جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : 1966
حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی حمایت از منویات رهبر انقلاب و امنیت و اقتدار، باعث تقویت نیروهای انقلابی و تضعیف قوای دشمنان شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و هفتمین گردهمایی انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: لازم می دانم از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی حمایت از منویات رهبر انقلاب و امنیت و اقتدار تشکر و قدرانی کنم، این نوع حضور باعث تقویت نیروهای انقلابی و تضعیف قوای دشمنان می شود.

وی عنوان کرد: چند سالی است در حوزه مرکز علمی به عنوان انجمن های علمی حوزه شکل گرفته که متشکل از مراکز علمی است و یکی از این انجمن های حوزه، انجمن ارتباطات و تبلیغ است که از نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با بیان این که همیشه رفتار مبلغان اثرگذارتر از سخنان آنها بوده است، افزود: این روش سنت های علمای گذشته بوده و الان هم باید به این مسئله در کنار محتوای تبلیغ توجه کرد.

مسئول انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه با بیان این که در شرایط فعلی نباید به تبلیغ سنتی گذشته اکتفاء کرد؛ بلکه باید به انواع ابزار و متد تبلیغ مسلط هم بود، اظهار داشت: از جمله این متدها انگیزه، محتوا، روش بیان، مخاطب شناسی و... است.

وی با بیان این که این انجمن کار اعزام مبلغ را انجام نمی دهد بلکه رسالت اصلی اش، هم افزایی و هماهنگی اساتید و نخبگان تبلیغ است، عنوان کرد: هماهنگی و هم افزایی با حضور نخبگان وعالمان موفق تبلیغ، باعث اثر بخشی تبلیغ می شود و این امر در شرایط فعلی ضروری و لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: نکته دیگر که باید به آن توجه کرد، توجه به جایگاه علمی و ارزشی مبلغ و روحانی است. باید به جایی برسیم که طلبه ها به مدارک حوزه افتخار کنند.

مسئول انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه افزود: باید تلاش حوزه ها این باشد به درجات بالای علمی و ارزشی و اخلاقی برسند و هم اکنون این کار در حوزه های علمیه در حال انجام است.

https://qomefori.ir/vdcd.90f2yt0n9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما