کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره امور شعب بانک ملی قم:

میز سیار خدمات بانکداری الکترونیک در قم طراحی شد

ایرنا , 28 آبان 1398 ساعت 12:30

رئیس اداره امور شعب بانک ملی قم گفت: به منظور فرهنگ سازی هر چه بیشتر برای استفاده اقشار مختلف مردم از سامانه های نوین بانکی، میز سیار خدمات بانکداری الکترونیک در استان طراحی و اجرا شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، غلامرضا صادق زاده خویی بیان کرد: دراین طرح روش استفاده از سامانه‌های نوین بانکی که براساس نیازهای مختلف مشتریان ایجاد شده‌است، به صورت عمومی و درقالب میز سیار به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود. 
وی افزود: از جمله مزایای اجرای این طرح کاهش میزان مراجعه مشتریان به شعب بانک برای اطلاع از نحوه استفاده مطلوب از سامانه‌های نوین بانکداری الکترونیک است. 
وی ادامه داد: درگام نخست اجرای طرح میز خدمات سیار بانکداری الکترونیک، کارشناسان بانک ملی هر هفته در یکی از دستگاه‌های اجرایی استان مستقر می‌شوند و به ارائه آموزش‌های لازم در خصوص روش‌های استفاده از سامانه‌های هوشمند و نوین بانکی می‌پردازند. 
صادق زاده خویی با اشاره به این که طرح میز سیارخدمات بانکداری الکترونیک دراستانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با موفقیت اجرا شد، گفت: در مراحل بعد این طرح را علاوه بر دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه ها و مراکز علمی، نهادها و موسسات، مجموعه های فرهنگی و سایر ارگان‌های فعال استان اجرا خواهیم کرد تا همه اقشار بتوانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. 
وی بیان کرد: برای ترویج فرهنگ به کارگیری سامانه‌های بانکداری الکترونیک درمیان اقشار مختلف، منتظر مراجعه مردم به شعب بانک نمی‌مانیم، بلکه درقالب اجرای برنامه‌های متنوع همچون طرح میز سیار، آموزش های تخصصی مورد نیاز ایشان در حوزه خدمات بانکی را به صورت حضوری ارائه می‌دهیم.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی قم گفت: گسترش استفاده از سامانه‌های نوین بانکی موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت مردم می‌شود و در همین راستا اجرای طرح میز سیار خدمات الکترونیک در قم، مزایای اقتصادی قابل توجهی برای استان دارد. 
وی بیان کرد: همچنین در این طرح آموزش‌های لازم درخصوص نحوه به کارگیری سامانه دریافت رمزیکبار مصرف که به‌ زودی برای انجام تراکنش‌های بانکی اجباری خواهد شد، برای شهروندان ارائه می شود.


کد مطلب: 1963

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/1963/میز-سیار-خدمات-بانکداری-الکترونیک-قم-طراحی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir