تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : 1941
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم در مسجد جمکران با سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم در مسجد جمکران برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 9 ربیع‌الاول و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: امسال برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای 9 ربیع‌الاول در نظر گرفته‌شده است که مهم‌ترین هدف این برنامه‌ها در حوزه اجتماع قلب‌ها با محور امام زمان می‌باشد.

حسین‌آبادی ابراز داشت: جامعه هدف در 3 رده خانواده و کودک، نوجوان و جوان و بزرگ‌سال دسته‌بندی‌شده‌اند و به‌صورت ویژه‌برنامه ریزی برای آن‌ها صورت گرفته است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: برای اولین بار 24 آبان ماه نخستین همایش بازی‌های خانوادگی در مسجد جمکران صورت می‌گیرد نوع بازی‌ها به‌گونه‌ای است که تعاملی و با مشارکت خانواده‌ها باشد.

حسین‌آبادی تأکید کرد: مهم‌ترین شاخصه نوجوانان پیدا کردن دوست است به همین علت برنامه دوست خوب من برای این رده سنی در نظر گرفته‌شده و مسابقات دانش‌آموزی با این موضوع برگزار خواهد شد.

حسین‌آبادی تأکید کرد: شاخص‌ترین موضوع در بین بزرگ‌سالان ایجاد همدلی و کمک است موضوعی که در جامعه امروز بیش‌ازپیش احساس می‌شود و درواقع یکی از وظایف منتظران این است که همدل باشند و خدمات اجتماعی به یکدیگر بدهند.

وی به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام پیش رو اشاره کرد و ابراز داشت: شب شهادت امام حسن عسکری (ع) سه برنامه شاخص داریم که اولین برنامه مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان خواهد بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: برنامه‌های روز 9 ربیع از ساعت 8 صبح با حضور ارگان‌های نظامی و اقشار مردم با شعار 6 هزار نفر به نیابت از 6 هزار شهید آغاز می‌شود.

وی افزود: سخنران اصلی این مراسم نیز سردار سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواهند بود.

حسین‌آبادی ادامه داد: برنامه عصر همدلی نیز در همین روز برگزار خواهد شد که از هنرمندان مشهور کشور مانند داریوش ارجمند در این برنامه حضور خواهند داشت.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران تنها مختص به این روزها نیست به‌طوری‌که در کل ایام سال این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.t9qrak9yqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما