تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : 1933
شهردار قم از ارسال نامه به شهرداری برای توقف پروژه خیابان چهار مردان خبر داد و گفت: این نامه غیرقانونی است چراکه ما مصوبه‌ای اجرا پروژه راداریم.
ارسال نامه غیرقانونی به شهرداری برای توقف پروژه خیابان چهار مردان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مرتضی سقائیان نژاد عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: امسال پیاده‌روی اربعین حسینی بانظم و شور و حال خاصی برگزار شد که بازتاب‌های فراوانی نیز در جهان داشت.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای کشور نیز در انجام شدن هر چه‌بهتر این پیاده‌روی نقش خود را به‌خوبی انجام دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

سقائیان نژاد در ادامه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهرداری بیان داشت: مطالبات مردم را باید با ظرفیت‌های خودمان تراز کنیم چراکه اگر مطالبات مردم فرای ظرفیت‌های شهرداری باشد باعث ایجاد ناامیدی می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص زمان بهره‌برداری از پروژه‌ها نیز اولویت‌بندی‌هایی روی پروژه‌های شهری صورت گرفته تا بر اساس نیاز مردم به بهره‌برداری برسد.

شهردار قم افزود: در بحث ترافیکی نیز باید به این موضوع اشاره‌کنیم که حل مشکلات ترافیکی تنها منوط به شهرداری نیست باید در این زمینه پلیس و صداوسیما نیز باید وارد کار شوند و درواقع کار شهرداری با هماهنگی سایر نهادها نهایی می‌شود.

وی به اختلافات پیش‌آمده در خصوص برخی از پروژه‌ها پرداخت و گفت: متأسفانه یک سری حرکت‌هایی رخ می‌دهد و در این میان برخی افراد به دنبال حاشیه‌سازی هستند.

سقائیان نژاد بابیان این‌که برخی افراد در سال انتخابات برخی افراد دست به اقداماتی می‌زنند که سلیقه‌ای است، تصریح کرد: در خصوص خیابان چهار مردان نامه رسمی نوشته‌شده است که پروژه متوقف شود درحالی‌که این نامه کاملاً غیرقانونی است چراکه شهرداری مصوبه اجرا دارد.

وی ادامه داد: در خصوص پروژه شهید کیوانفر شورای اسلامی شهر، شهرداری را الزام به انجام کرده و در شورای حل اختلاف هم تصویب‌شده است.

شهردار قم افزود: علاوه بر این برخی از پروژه‌هایی نیز که با مشارکت دولت صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای است که ابتدا سهم شهرداری را به‌صورت نقد می‌خواهند اما سهم دولت را به‌صورت اوراق به شهرداری می‌دهند که منصفانه نیست.

https://qomefori.ir/vdch.xnzt23nwxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما