تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 1932
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: حضور گسترده شهروندان قمی در پیاده‌روی اربعین مایه افتخار شهر قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عبدالله جلالی عصر امروز در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: امسال در حالی اربعین حسینی را پشت سر گذاشتیم که شاهد حماسه‌ای عظیمی بودیم که در ایران و عراق شکل گرفت و درنهایت منجر به حضور میلیونی در کربلا معلی شد.

وی حضور گسترده شهروندان قمی در پیاده‌روی اربعین را موردتوجه قرارداد و گفت: باید از مردم ایران اسلامی و به‌خصوص مردم قم تشکر کنیم که با برپایی موکب از زائران پذیرایی کردند و علاوه بر این  نزدیک به ده درصد جمعیت قم در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کردند که مایه مباهات است.

جلالی ابراز داشت: امسال دشمنان نظام دنبال این بودند که حضور مردم از کشورهای مختلف را در مراسم اربعین کم‌رنگ کنند اما بااین‌وجود تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام شکست خورد به‌طوری‌که  جمعیت پیاده‌روی امسال چندین برابر شده بود.

وی بابیان این‌که حماسه اربعین در دنیا نظیر ندارد، تأکید کرد: در این مراسم میلیونی شاهد این هستیم که مردم عراق هر آن چیزی که دارند را در اختیار زائران قرار می‌دهند و زائران نیز با عبور از سختی‌ها در مراسم حضور پیدا می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به خدمات شهرداری در مراسم اربعین تأکید کرد: شهرداری قم  چه در داخل شهر قم و چه در مسیر پیاده‌روی شهرداری خدمات ویژه‌ای داشت که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد:  عمودهایی که در مسیر پیاده‌روی اربعین در اختیار شهرداری قم بود از پاکیزه‌ترین عمودها بود که نشان‌دهنده فعالیت شبانه‌روزی نیروهای شهرداری است.

https://qomefori.ir/vdcg.w9qrak9yxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما