تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 1885
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از برخورد با پزشکان متخلف و معاون درمان بیمارستان فرقانی خبر داد.
برخورد با پزشک متخلف ‌بیمارستان فرقانی قم‌
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمود پرهام  با اشاره به فیلم منتشرشده در فضای مجازی با عنوان قهر پزشک جراح قبل از عمل بیمار، اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع اقدام به پیگیری کردیم و بررسی‌ها حاکی از اختلاف دو پزشک قبل از عمل جراحی بود که منجر به این حادثه تلخ شد.

وی تصریح کرد: نماینده دانشگاه علوم پزشکی قم به بیمارستان اعزام شد و ضمن عذرخواهی از بیمار،‌ مراتب پیگیری درمان و گزارش تخلف صورت گرفته به کمیته اخلاق انجام شد و با تشکیل جلسه، هردو پزشک جراح ارتوپد و مغرواعصاب جهت طی مراحل برخورد قانونی به نظام پزشکی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از شهروندان جهت اطلاع‌رسانی این موضوع،‌ تأکید کرد: علاوه بر پزشکان متخلف با معاون درمان مرکز آموزشی درمانی نکوئی هدایتی فرقانی نیز برخورد خواهد شد و به زودی مراتب آن به اطلاع مردم عزیز قم خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم و جایگاه شهر مقدس قم، خاطرنشان کرد: اخلاق و رعایت اصول حرفه‌ای و کاری، برای ما یک اصل غیرقابل تغییر است و به‌هیچ‌وجه با رفتاری خلاف آن مماشات نخواهیم کرد.

پرهام از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا کوتاهی در خدمات درمان استان قم با شماره تلفن 190 تماس حاصل کنند تا مراتب در اسرع وقت مورد پیگیری و اقدام لازم قرار گیرد.

https://qomefori.ir/vdcd.j0f2yt0jka26y.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما