تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 1881
یکی از خویشاوندان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله لبنان با تکیه بر عاشورای اباعبدالله الحسین(ع)، با مقام عظمای ولایت بیعت کرده و از اسلام و انقلاب محافظت خواهد کرد.
حزب الله لبنان با تکیه بر عاشورا با مقام عظمای ولایت بیعت کرده‌ است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید یوسف نصرالله دوشنبه شب درمراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» در قم اظهار داشت: عاشورا تا ابد زنده و عامل خیزش مردم در برابر ظلم و استکبار است و امروز باید مفاهیم عاشورا الهام بخش حرکت ما برای مقاومت و آزادی جهان اسلام باشد.

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان درمسیر مقاومت از فداکردن فرزندان خود هم دریغ نمی کند، شجاعت و غیرت شهید محمدهادی را مورد توجه قرار داد و گفت: شهیدان مقاومت در میدان نبرد از جان خود می‌گذرند تا نماد و سمبل مقاومت در برابر جبهه استکبار باشند.

وی در ادامه افزود: شهید محمدهادی می‌توانست به اقتضای سن و سال کم خود و یا به بهانه فرزند سید حسن بودن، خود را از میدان جهان دور کرده و یا کارهای بیخطری انجام دهد، اما به دلیل روح بزرگی که داشت، در خط مقدم جبهه مقاومت قرار گرفت و به شهادت رسید.

یوسف نصرالله در پایان تصریح کرد: شهیدان مقاومت به همه جهانیان اعلام می‌کنند که با الگوگرفتن از سیدالشهدا(ع)، در این مسیر سخت با همه چالش‌ها و موانع و تهدیدها، همه پیر و جوان و فرمانده و سرباز جبهه مقاومت جان خود را فدا خواهند کرد.

مراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» فرزند ارشد دبیرکل حزب الله لبنان با حضور خانواده این شهید و جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه و اقشار مختلف مردم در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.

شهید محمدهادی نصرالله در روز ۲۲ شهریورماه ۱۳۷۶ مطابق با سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی، در حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قله موسوم به «جبل الرفیع» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

https://qomefori.ir/vdcj.oevfuqeovsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما