تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 1860
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ همه دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب اعتبارات ملی به‌منظور تأمین هزینه اجرای طرح‌های خود، تلاش لازم را داشته باشند.
دستگاه‌های اجرایی قم برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد امیرآبادی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم بیان کرد: بودجه سال آینده در حال بسته شدن است و در همین رابطه از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم برای جذب مناسب اعتبارت موردنیاز خود وارد میدان شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی افزود: مساله اقتصاد مشکل اصلی مردم است و در این رابطه حمایت از واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال اولویت نخست را دارد.

وی ادامه داد:‌ امید است با همکاری همه بخش‌ها شاهد تعطیلی هیچ مرکز تولیدی و بیکار شدن هیچ‌کس در سطح استان قم نباشیم.

امیرآبادی گفت:‌ روحیه مردم‌داری استاندار محترم قم باید توسط همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دنبال شود و مسئولان کوشش کنند تا در این شرایط دشوار اقتصادی با حضور در کنار مردم،‌ آلام آنان را تسکین دهند.

وی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکت بخش مدیریت شهری قم تقدیر کرد و بیان داشت:‌ با افزایش امنیت شغلی کارکنان،‌ کسانی که در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند،‌ وظیفه خود را بهتر انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: امید است این مساله با حمایت استانداری محترم قم به همه ادارات استان تسری پیدا کند.

نماینده مردم قم در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته برای تبدیل کردن دهستان قمرود قم به بخش گفت و بیان کرد: در مساله تقسیمات کشوری باید به این مساله توجه شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که وضعیت کنونی زیرساخت‌های استان قم باید در همه شاخص‌ها ارتقا یابد بیان کرد:‌ در جلسه‌ای که با حضور وزیر محترم نیرو تشکیل خواهیم داد،‌ وضعیت آب و برق قم را در حوزه شهری و روستایی پیگیری می‌کنیم.

https://qomefori.ir/vdcg.39qrak97zpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما