تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 1856
رئیس اداره امور شعب بانک ملی قم با اشاره به پرداخت ۵۴۳ میلیارد ریال وام ازدواج طی پنج ماه گذشته دراین استان گفت:‌ در بخش پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج به زوج های جوان استان، بانک ملی رتبه نخست و بالاترین سهم را از نظر تعداد و مبلغ در اختیار دارد.
بانک ملی ۵۴۳ میلیارد ریال وام ازدواج درقم پرداخت کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، غلامرضا صادق زاده خویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد:‌ در همین رابطه سال گذشته ۳ هزار و ۹۰۱ فقره وام ازدواج به مبلغ ۶۱۶ میلیارد ریال در قم پرداخت شد،‌ امسال نیز تا پایان مردادماه یک هزار و ۷۵۲ فقره وام ازدواج در اختیار متقاضیان قرارگرفته است.

افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در قم مهم‌ترین هدف بانک ملی است

وی  با تبریک بیست شهریور،‌ نود و یکمین سالروز تأسیس بانک ملی، گفت: افزایش ظرفیت تولید و اشتغال استان مهم‌ترین هدف بانک ملی است و به همین منظور،‌ تسهیلات متنوعی در سطح خرد و کلان به فعالان اقتصادی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت‌های بانک ملی، طی سال‌های اخیر برای تقویت جایگاه تولید استان بسیار چشمگیر است و این بانک می‌کوشد با تأمین منابع موردنیاز فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف صنعتی،‌ کشاورزی و خدماتی در قالب پرداخت تسهیلات رونق تولید و سایر تسهیلات مرتبط،‌ روند توسعه اقتصادی قم را شتاب بخشد.

صادق زاده خویی  با اشاره به این‌که تسهیلات بانک ملی در بخش تأمین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش موردنیاز تولیدکنندگان استان پرداخت می‌شود،‌ افزود:‌ تنها در بخش صنعت طی سال ۹۷،‌ ۱۶۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد و این رقم از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۱۱۵ میلیارد ریال در قالب ۵۰ فقره تسهیلات بوده است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز طی سال گذشته ۲۸۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۶۵ میلیارد ریال پرداخت شد و در پنج‌ماهه نخست امسال نیز ۸۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفت.

وی گفت:‌ در سال ۹۷ از محل آئین‌نامه رونق تولید، بیش از یک هزار و ۴۹ میلیارد ریال سرمایه ثابت و سرمایه در گردش برای بخش صنعت و همچنین حدود ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت شد.

وی بیان کرد:‌ برای حفظ و توسعه کسب‌وکار اصناف تولیدی و خدماتی استان نیز،‌ تسهیلات قابل‌توجهی پرداخت شد، که این اقدام سبب حفظ اشتغال در این بخش گردید که در نوع خود کم‌سابقه است .

صادق زاده خویی افزود: بانک ملی با داشتن شبکه گسترده خدمت‌رسانی و نیروهای متخصص،‌ بازوی توانمند دولت در تأمین منابع مالی موردنیاز فعالیت‌های اقتصادی است اما در کنار آن، توجه به معیشت اقشار مختلف و پرداخت تسهیلات نیز به جد در دستور کار این بانک قرار دارد.

وی اظهار داشت: در بخش تسهیلات خرد در قالب رفع نیازهای اساسی خانوار در سال ۹۷ بالغ‌بر ۳۹ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۹هزار ۵۱۰ میلیارد ریال پرداخت شد و در سال جاری نیز تا پایان مردادماه ۱۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در این راستا پرداخت‌ شده است.

وی بیان کرد: در موضوع وام قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری نیز سال گذشته ۵ هزار ۲۵۸ فقره وام به مبلغ ۱۱۸ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال پرداخت شد، در پنج‌ماهه نخست امسال نیز در این بخش ۹۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرارگرفته است.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ تعداد۴۲۴ فقره وام قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مبلغ ۸۲ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد، تعداد۷۹ فقره به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بهزیستی و ۲۶ فقره به مبلغ ۵ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد شهید پرداخت‌شده است، همچنین به معرفی‌شدگان اداره کار و رفاه اجتماعی ۲۶۰ فقره به مبلغ ۳۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال پرداخت شد، برای سال جاری نیز سهمیه‌ها به‌تازگی ابلاغ و معرفی‌نامه‌ها به شعب جهت پرداخت تسهیلات ارائه‌شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم گفت: در حوزه بانکداری الکترونیک طی سال‌های اخیر تحول بزرگی در بانک ملی ایجادشده است، اکنون چند سامانه و برنامه کاربردی توسط بانک ملی طراحی‌شده است که هرکدام تحولی بزرگ در تحقق بانکداری الکترونیکی به‌حساب می‌آید.

وی بیان کرد: در حال حاضر سامانه بام بانک ملی، یکی از بهترین سیستم‌های بانکداری الکترونیک کشور است،‌ همچنین برنامه کاربردی و پیام‌رسان بله که با پشتیبانی بانک ملی طراحی شد نیز باقابلیت انجام عملیات مالی در بستری امن،‌ بسیار موردتوجه و استقبال مردم قرارگرفته است.

وی ادامه داد:‌ یکی از مهم‌ترین اهداف بانک ملی در این زمینه،‌ ترویج بانکداری اجتماعی در میان خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم است و آن را باقدرت دنبال می‌کند.

صادق زاده خویی گفت: هم‌اکنون ۱۳۷ دستگاه خودپرداز و ۹ هزار و ۵۶۳ پایانه فروش بانک ملی در سراسر استان فعال است.

وی با اشاره به این‌که مدیران و کارکنان بانک ملی در کنار مردم بودن و کسب رضایت آن‌ها را وظیفه ملی و سازمانی خود می‌داند، ادامه داد: بانک ملی با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه بانکی و استفاده از جدیدترین سیستم‌های بانکداری الکترونیک آماده خدمت‌رسانی به همشهریان گرامی است و درکنار مردم بودن را به‌خصوص در شرایط خاص اقتصادی حال حاضر،‌ وظیفه خود می‌داند، به همین دلیل روند پرداخت تسهیلات خرد و کلان موردنیاز اقشار موردنیاز مردم و فعالان عرصه‌های اقتصادی استان را باوجود تنگناهای اقتصادی باقدرت ادامه خواهد داد.

https://qomefori.ir/vdcb.sb8urhbw0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما