تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 1825
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اختصاص ۶۰ مدرسه در این استان برای اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حسن عبداللهی با بیان اینکه اسکان تابستانی فرهنگیان در استان قم از ۲۰ خرداد تا ۲۰ شهریورماه انجام می‌شود، گفت: آماده پذیرایی از میهمانان به ویژه در دهه اول محرم هستیم.

وی با بیان اینکه مدارس استان قم ظرفیت اسکان سه هزار نفر را به صورت روزانه دارند، گفت: تاکنون ۶۰ مدرسه با میانگین ۱۰ کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران است و اولویت اول با فرهنگیان خواهد بود.

رئیس اداره  تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص پذیرش غیر فرهنگیان در استان قم، افزود: چنانچه شورای استان در موقعیت خاص تصمیم‌گیری کند پذیرای اسکان سایر افراد نیز در مدارس خواهیم بود.

وی گفت: ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان با ابلاغ بخشنامه به سراسر کشور در خصوص نحوه اسکان در مدارس قم اطلاع رسانی کرده است که ستاد اسکان مرکزی برای اسکان فرهنگیان در خیابان ساحلی، نبش کوچه ۲۵ واقع شده است.

عبداللهی با اشاره به امکان ثبت نام اینترنتی در مدارس استان قم، افزود: ۱۰ مدرسه برای رزرو اینترنتی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز تعداد مدارس نیازمند رزرو اینترنتی افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: خانه معلم استان قم برای اسکان فرهنگیان با ۹۰ سوئیت در نظر گرفته شده است که از طریق سامانه امکان پذیرش وجود دارد.

https://qomefori.ir/vdch.inzt23n6mftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما