تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 1816
رئیس مرکز حراست در گردهمایی مدیران نواحی و مناطق آموزش‌وپرورش قم؛

حاکمیت نگاه کارشناسی با چشم‌انداز توسعه و امنیت سازی در حراست سبب توانمندسازی مؤثر شده است

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش‌ و پرورش گردهمایی مدیران نواحی و مناطق آموزش ‌و پرورش استان قم گفت: حاکمیتِ نگاه کارشناسی با چشم‌انداز توسعه و امنیت سازی در حراست سبب توانمندسازی مؤثر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  مظفر مظاهری در گردهمایی مدیران نواحی و مناطق آموزش ‌و پرورش و جمعی از روسای ادارات داخلی اداره کل آموزش‌ و پرورش و کارشناسان حراست استان قم، اظهار داشت: ادارات حراست نیاز به جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی کارآمد، مدبر، باوجدان و دارای تجربیات ارزشمند دارد.

 مظاهری گفت: حراست حافظ و پشتیبان و همکاران فرهنگی است و با تمام توان به این مهم توجه خواهد کرد.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش ‌و پرورش با تأکید بر اینکه نگاه کارشناسی شده با چشم‌انداز توسعه و امنیت ساز در واحد حراست به شکل بهینه شروع و باعث توانمندسازی‌های گسترده شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم تا حصول نتیجه نهایی این راه را ادامه داده و همواره حمایت و پاسداری از فرهنگیان عزیز را در رأس کارهای خود قرار دهیم.

وی با تقدیر از مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم به لحاظ حسن انتخاب نیروی ارزشمند خود در اداره حراست اداره کل آموزش ‌و پرورش استان افزود: امیدواریم رئیس اداره حراست آموزش ‌و پرورش استان قم چون گذشته با ایجاد شرایط سهل و آسان مأموریت‌های خود را به انجام برساند و با روش درست و پرداختن به وظیفه ذاتی خود با نگرشی مثبت مبتنی بر کسب اعتماد و رهنمود سازنده به کمک همکارانِ بزرگوار خود بشتابد.

مظاهری خاطرنشان کرد: حوزه حراست باید با حذف اضطراب و استرس کارکنان و ایجاد آرامش و محیط آرام برای خدمتگزاران تعلیم و تربیت فضایی را فراهم آورد تا ضمن حمایت از معلمین، پیشگیری از هر نوع آسیب را نیز مورد نظر و اصل حفظ حرمت، حمایت و هدایت را ملاک قرار دهد.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: مأموریت اداره حراست همواره مأموریت خطیر و ارزشمند بوده است که توانسته آرامش را برای سیستم به ارمغان آورد و با رصد امور خطرات را به فرصت تبدیل کند

 وی تأکید کرد: حراست‌ها باید با رفتار خوب بتوانند آرامش مطلوب را در محیط تعلیم و تربیت برقرار کنند و با این رفتار اعتمادسازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

در پایان این مراسم سید علی محمدی به عنوان رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان قم معرفی و حکم انتصاب وی از سوی رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تقدیم وی شد.

https://qomefori.ir/vdch.znzt23n6-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما