تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 1815
کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اعزام ۷۱ دانش آموز قمی به مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش آموزی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، میلاد رستگار  با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات دانش آموزی قرآن کریم در اسفندماه برگزار شد، گفت: دوره‌های آمادگی مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش آموزی در دارالقرآن امیرالمومنین (ع) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۷۱ نفر به مسابقات کشوری قرآن کریم از قم اعزام می‌شوند، افزود: ۱۴۲ نفر برای شرکت در دوره آمادگی مسابقات کشوری دعوت شده‌اند و شامل ۲ نفر اول در هر رشته می‌شود که با اساتید در مرحله آموزشی در حال تمرین هستند و مرحله فینال برگزار شده و یک نفر از هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش آموزی در نیمه دوم تیرماه و اول مردادماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات هم خوانی دارالقرآن‌های استان قم، افزود: از میان دانش آموزانی که در دارالقرآن‌ها حضور دارند گروه‌های پنج تا هفت نفره تشکیل شده و به همخوانی قرآن و همسرایی فارسی و عربی می‌پردازند.

رستگار ادامه داد: داوری گروه دختران برگزار شده اما داوری گروه پسران در ماه رمضان در حال انجام است.

وی بیان کرد: ۱۴ دارالقرآن در استان قم داریم که چهار گروه دختر و چهار گروه پسر در این مسابقات شرکت کرده‌اند و مرحله استانی در حال برگزاری است.

https://qomefori.ir/vdcg.q9qrak97npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما